A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava Bravo 1.6 SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

FIATalos lendület

Szöveges ítélet

2004-ben használtan vettem egy bp-i kereskedésből, ahol elfogadható áron beszámolták szüleim kivénhedt, több vérből sebző dízel vectráját. Habár sokan rossz véleménnyel voltak róla, de én azért is megvettem, szerintem kategóriájában nagyon jó kis autó, nem túl drága, olcsón fenntartható, és igazán sok örömet okoz a vezetése. Hátsó utasoknak nem túl tágas, de azért még 4 személyel is gond nélkül utazható 1000 km és nem halsz bele a fáradtságba a végén.
Először kicsit meglepett a szinte merőleges üléspozíció, de bevallom így kényelmes hosszú távon. Egyedül a klímát hiányolom belőle, de akkoriban még nem tartottam fontosnak. Tavasszal kapott alufelniket, sportdobot, így már igazán csinos lett. Én szinte csak Bp-en használtam, de a 10 liter alatti fogyasztás tartható vele még igazán dinamikus autózással is. A kötelező szereléseken kívül csak egy sajnálatos váltócserém volt, észrevétlenül elfolyt az olaj, de bontott cserével megoldották ugyanolyan jó lett, mint előtte volt.

3.000-es fordulat alatt kicsit halott mint az összes 16v-es, de ez az autó szinte kéri, hogy nyomjad a gázt, és nem erölködésnek hallatszik a magasabb fordulatszám, inkább mintha még szeretné is. Végsebességét nem néztem meg de a 103 le elég jól mozgatja a kasznit, kényelmesen utazható 150-160-al, előzni nem nagy gond vele ha visszaváltasz, gyorsulása szerintem egész jó (haverom IV-es golfját (1.6 16v) lenyomja) de azért nem egy hgt.
Ez a facelift előtti és nincs benne abs, szerintem ez a leggyengébb pontja mert magasabb sebességnél kicsit erőssebben kell nyomni a pedált, hogy igazán lassuljon.
A szervó extra könnyű jól lehet vele parkolni.
Eladni nem volt szívem, ugyhogy szüleim átvették tőlem, de még mindig vissza szoktam kérni néhány napra, ha mosolyt akarok csalni az arcomra.

Összességében nagyon jól eltalált autónak tartom és jó választás volt első kocsinak, ha tényleg vigyázol rá és nem csak hajtod mint egy őrült.

Hibalista

- vásárlás után vezérműszíj cserét csináltattam (ez kötelező ha nem ismert az autó előélete), 1 év után váltó csere (elfolyt a váltóolaj belőle, de ez szinte egyedi, véletlen eset volt) bontottan kb.60.000-ből kicserélték, kuplung csere 40.000 Ft (már időszerű volt), fékcső eltömődése 6.000 ft, 1db ködlámpa (túl alacsonyan van és kavicsot fogott), hátsó ablaktörlő időnként rosszalkodik, műszerfal világítás 2X kiégett.
- általános szervíz dolgok (olaj, fék, szűrők)

Ide hordtam szervizbe

Amit lehet fater megcsinál rajta (néha több kárt okoz, mintha nem nyúlna hozzá)

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Rokon, ismerős

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 84000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? vectra A 1.7D Következő autója? Xsara coupe
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)