A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava 2,0 HGT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fiatal srácok Ferrarija:))

Szöveges ítélet

Azzal kezdeném, hogy a környezetemben mindenki csak rosszat mondot a HGT-r?l, eszi az olajat, beáll a motorja, drága a szervizelése (ebben van valami) stb.
Ez nem igaz, vagy én a 100-ból azt az egyet találtam meg.
Hihetetlen szépen jár a motorja, nincs szelep hangja, nem eszi az olajat.
Az el?z? autóm egy hat hengeres BMW volt, addig azt hittem, hogy csak a hat henger tud ilyen nyomatékot produkáklni, de nem.
Tettem rá egy direkt légsz?r?t (nem csak sz?r?t, hanem hozzá cs?vet szépen igényesen megcsinálva), hát ett?l olyan hangja lett, mint egy Ferrárinak és ezt komolyan mondom. (Többen is meg kérdezték, hogy milyen a gép, Nitrós vagy turbós.)
A menet teljesítménye, leny?göz?. 3,000 és 3,500-as fordulatszám körül az elektronika tesz róla, hogy azt a 150 lovat megmutassa a melleted feszül? autósnak:))
Az öt hengernek köszönhet?en alacsony fordulatszámon sem csörög be az autó és takarékosan lehet vele közlekedni a városban ötödikben.
Összegezve egy városi sportautó (azért nem egy Impreza) és sok Sumáhernek kiült t?le az arcára a döbbenet.( persze nem volt rajta a HGT embléma)
Üdv: Bandi

Hibalista

- Ablaktörl? motor 8,000 Ft. (természetesen bontóban, a Márkánál 60,000 Ft. köszi)
- Els?, alsó leng?kar 15,000 Ft.
- Kuplung kompletten 85,000 Ft. lett volna, de van 35% kedvezményem így 55 E-b?l megusztam
- Els? fékpofa pár ezer.
- Megjegyzés: az tény, hogy a sima Bravo alkatrészáraknak a duplájába kerül minden és elég kevés HGT alkatrész van, de azért a bontókban beszerezhet?
-

Ide hordtam szervizbe

Saját, régi szerel?mh?z vittem az autót, aki tökéletesen megjavította az autómat, s?t!!! több tízezer forintott megspórolt azzal, hogy nem 6,500+áfa/óra díjjal keresgélte a hibát, amit a Márka szervízben napokra igértek, hanem olajos, egyszer? ruhájában pár perc alatt megtalált. Ennyit a szak szervízekr?l.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1996
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 320i Következő autója? BMW 325i
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)