Egy jól eltalált, dögös öszvér
Szöveges ítélet
családi okok miatt el kellene adnom (gyerekáldás, lakásvásárlás), de fájna a szívem ha meg kellene t?le válni. Mint, ahogy a típust az a legenda járja körül, hogy konstrukció hibás, ezért az olaj tekintetében csak min?ségit rakok bele, és ha piszkos az olaj akkor cserélem, de max. 10000 km - enként. A gyári "hifi" kapásból a kukában landolt, helyette egy alap sony cd-s fejegység muzsikál, persze nem a gyári hangszórókkal. Az autó még sosem hagyott cserben, bár minden zajra figyelek. Az el?l lév? m?anyagok szerintem könnyen karcolódnak, és az ülésmagasság állítás is néha (hetente) leereszt. Els? (személy) autóm, úgy gondoltam tanulgatni, jó ez is, nem nagy presztizs, viszonylag olcsó hozzá az alkatrész, bontó is van elég, ráadásul nem is nagyon lopják (remélem). Mivel az elektronikáról csak rosszat hallottam, ezért csak egy alap modellt mertem megvenni, de már belátom, hogy hiba volt. Az elektromos ablak, és a légkondi hiánya folyamatosan emészt, ezért lehetséges, hogy mégiscsak csere lesz bel?le. A fogyasztásával, és a teljesítményével is elégedett vagyok, csak talán az 5. fokozat lehetne egy kicsitt hosszabb. A kilincsek rohadnak, hamarosan cserélem azokat is. Ha az embernek arra kell egy autó, hogy A pontból B pontba eljusson vele viszonylag kényelmesen, és aránylag olcsón, akkor ez a kocsi tökéletes választás lehet. F?leg mostanában, hiszen az igen nagy áresése miatt, egy viszonylag jól felszerelt, általam strapabírónak tartott autót kap az ember elég elfogadható áron. Nekem nagyon tesztet?s kívülr?l, bár vannak el?ítéleteim az olasz, francia autók iránt. A hátulja sosem tetszett, de az az igazság, hogy mive én vagyok a sof?r ezért nem is igen látom. Persze pakolás szempontjából nagyon kellemes meglepetések érhetik az embert, ja és a hátul ül?k sem panaszkodtak még helyhiány miatt. Nem tudom más autóknak milyen a világítása, én egy kicsit gyengusznak tartom a tompított fényszórókat. Összességében elégedett vagyok vele, és talán bele is szerettem.
Persze ha a presztizs a fontos...
Hibalista
- kuplungszerkezet kompletten (utángyártott kb.: 19000 Ft), hátsó lengéscsillapítók (bontott 4500/db), a gyertyákat az eredeti 2 pólusúról 4pólusúra cseréltem, hátsó fékbetétek házzal (6000FT, 2*5600Ft az unixnál), els? ablakemel? (3000Ft bontóból), termosztát (bontottan 4500Ft)
Ide hordtam szervizbe
magam szerelem
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 94600 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | mindegy milyen egy kitétel van: max 1500 ccm és dízel |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
