Egy igazi gyémánt az üvegcserepek között!!!
Szöveges ítélet
Coure Sportivo!
Els?ként említeném az olasz dizájnt. Mindig német autó párti voltam, míg nem találkoztam a Bravo HGT-vel. Szerelem volt az els? látásra! Szerintem gyönyör?. Kitün? tuningalap. Én már untam hogy mindenkinek Golf 4-ese van. Rátesznek egy nagy felnit meg kipufogót az 1.6-os golfjukra és már kóstolgatnak a városban mindenkit (még a HGT-t is a kis tudatlanok) Pedig még az els? sárvéd?n az irányjelz? alatt is rajtvan a 2.0 20v felirat, szerintem direkt azért hogy a lámpánál mellém álló legyorsulásra váró emberkék tudják hogy mi hagyta ott ?ket. A szakavatot Fiatosokat kivéve ugyanis nem sokan tudják hogy mit takar a HGT felirat. Nos azok kedvééert elmondanám az autó adatait: 1998ccm, 5 HENGER!!!, 20 szelep, változó szelepvezérlés, 147le., 186Nm 4500/ford.-nál, 1270kg., stb... Végsebesség225Km/h 3szeméjjel légkondival (mért adat!!!) Szerintem elég meggy?z?. A direktsz?r? és egy kipufogórendszer felszerelése után gyönyör? hangja lett (többen a 80-as évek rally-legenda; AUDI Coupe-hoz hasonlították) Sokat dobott az autó optikáján a 16"-os alufelni. Nem hangzik nagynak, de mindenki ismeri a hazai útviszonyokat. Az ültetett futóm?vel így is cserélgetni kell az alsó leng?karokat. Meglep?en kedvez? a fogyasztás. Autópályán 130-220-as tempó között légkondival 7,5-8l, városban ésszel használva 9l, de lenyeli a 15l-t is. Szervízigénye az autónak minimális. A kötelez? szervízt leszámítva a már említett leng?karcsere, meg az indítómotor javítása volt. Néhány apróbb kis hibát találtam még az autón. Ez a hátsó ablaktörl?. Csak akkor hajlandó törölni ha ,,?" is úgy akarja. Többszöri szétszerelés és álittgatás után sem hajlandó a dolgát végezni. De mindegy, ennél jobban zavar a légzsákvezérl? meghibásodása. Kis utánnajárás után megtudtam hogy ez konstrukcióhiba. A szerel?m szerint örüljek neki hogy 9évet kibírt. 1 hónapos Stilokon is találkozott ezzel. Szóval nem is rossz egy lassan 10éves FIAT-tól! Bátran ajánlom mindenkinek! Ne féljenek ett?l a tipustól, ezek a Fiatok már nem azok a fiatok! Még van egy- két dolog ami a Bravo HGT melett szól. Az egyik az autó ára. Szintem nevetséges egy ilyen fenevadat ennyiért adni. A másik hogy kitün?en lehet csajozni vele. Csak úgy vonza a csajszikat!!! Ezzel az autóval nem kell dudálgatni, meg kiszólogatni a lányoknak, elég egy kis mozdulat a jobb pedálon és a pokoli hangra az egész utca felfigyel! Ajánlom a Gépet mindenkinek!!!
Üdv: Gábor
Hibalista
- Vásárlás után kötelez? szervíz: olaj és vezérm?szijjcsere, a magyar utaknak hála alsó leng?kar csere, légzsákvezérl? egység.
Ide hordtam szervizbe
FIAT SZAKSZERVÍZBE SOHA!!! Utángyártott Olasz alkatrészek beszerezhet?k kb féláron, és van egy saját bejáratott szerel?m aki kevés pénzért nagyon szépen, gyorsan és megbízhatóan dolgozik. SZAKSZERVÍZ NAGYÍVBEN KERÜLVE!!!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 119000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 26000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | BMW E36 320i-328i |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
