A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava 1,4 S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Drága szeretett Gömböcöm, brühühü!

Szöveges ítélet

1997-ben vettem Gömböcöt. Életem első új autója volt, így elfogult is voltam, meg boldog is. Mindenki lenézett mert a FIAT nem megbízható - hát nem mindegyik. Sokat autózom, sokszor csurig megpakolva, úgyhogy fontos volt a kényelem és a dinamika is. Az első pár ezer km. nagy csalódás volt. De úgy 10.000 körül megjött az ereje (méghogy nem kell bejáratni!!!)
aztán simán legyorsultam 10-20 le-vel erősebb ellenfeleket is.
Nagyon vigyáztam rá, mármint a legjobb olajat, alkatrészeket vettem bele, ezt meg is hálálta. Átlagban 120-140-el jártam vele, mert az idő pénz, és mert mindkettőből kevés van. Így jöttem ki 7,5 l körül, ami szerintem nem rossz. Az egész család nagyon szerette, elfértünk, soha nem hagyott cserben és szép volt. Hogy ámuljanak a VW fanoknak elmondanám 250.000 km alatt nem rohadt a kasztni sehol, 60.000-ként cseréltem fékbetéteket/pofákat, összesen 2 izzó égett ki magától, a gyári kipufogó 180.000-ig bírta, 2 hetente mostam nagynyomásúval a motorját gond nélkül, és először 240.000-nél kellett kuplungtárcsát cserélni. Egyszóval életem egyik legjobb döntése volt.
Hogy valami rosszat is mondjak: Piszkosul alacsony az alja, ami sokszor felütött a rossz utakon. Az S verzió nagyon puritán, igaz, így nincs minek elromlani, de egy idő után fárasztó, kellemetlen. Elég korán elkezdtek zörögni a műanyagok, bár nem volt hangos, azért mégis zavart. A hátsó ajtó gázteleszkópja hamar elfáradt, és az első talpas csapszeget csak a lengőkarral egyben adják (az utángy. amúgy nem volt drága kb. 6-7 e Ft.). Szerelni valóm végülis akadt, de ez sosem az autó hibájából volt (ezért nem is soroltam a hibalistába). Egyzer egy bazi kő eltörte a karterben lévő olajszipóka csövet, akkor a motort meg kellett bontani - akkor már S.K. - így tudom, hogy belül az alkatrészek kb. fele made in germany.
Végül annyit, hogy lelkesedésemben 3 ismerős vett bravat ebből kettő jól, egy rosszul járt vele. Mindenesetre én csak könnyes szemmel tudtam rá gondolni. mikor a -10 fokban nem indult a 2 hónapos Mercedes Vito-m.
(Ja és kifejezetten az extrák hiánya miatt adtam el, meg sajnáltam minden nap csurig telepakolni.)

Hibalista

- A szerelő az első szervíznél eltörte a légszűrő házát.
- Hátső kerékdob csere, mert berágott a csavar.
- Első kerékcsapágy 40.000 -nél (az SKF-et aztán soha többet)
- A szervízben letépték a gyertyakábelt - azt mondta elért!
- 140.000-nél megállt az ablaktörlő - kupica zsír segített.
- 70 - 80.000-ként lengőkarcsere a "király" utak miatt.
- kipufogó csere 3x

Ide hordtam szervizbe

Debrecenben vettem az AutóMérynél akkor úgy gondoltam tisztességes oda is vinni. Ma már nem.
1 sztori a sokból:
bejelentekés telefonon de. 9.30-ra
megérkezés 9.31 -kor, mivel késtem egy kocsi beugrott elém, sebaj. Mondták egyek addig, ettem, ittam. 11.30 -kor szóltam, legalább kezdjék már el az olajcserét. 12.00-kor elkezdték. 15.00-ig néztem, ahogy a szerelőm még négy másik "sűrgős" esetet gyógyít. Kb fél óra múlva kicseréltem a gyertyákat, felraktam a kereket és becsavartam az olajszűrőt- szóltam, hogy mostmár leereszthetik. (azt csak szakember végezheti) Nem szidtak le hogy mit piszkálok. kb 16.30 fele kiadták a számlát (17-ig voltak nyitva) - "boldogan" távoztam.
Akkormár sejtettem ez nem normális.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Aztán elvittem Miskolcra ahol nem akartak beengedni a szervízbe. (Én vittem az összes anyagot, gondoltam megnézem beleteszik-e, hisz annyi rosszat hall az ember.)
Nem részletezem, van oka.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (6) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 250000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Galant 1984 Következő autója? Mercedes Vito thgk.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)