Drága olasz, de szeretem
Szöveges ítélet
2007 tavaszán vásároltam meg életem első autóját egy ´96-os Brava személyében. Mindig is tetszett a formája, de a szép külső mögött igen sok probléma lakozott. 2x kellett differenciálművet cserélni, ráadásul műszaki előtt minden kopó alkatrész egyszerre fogyott el: fékbetét, tárcsa, dob, munkahenger, lengőkar, kipufogódob, ráadásul ekkor került sor a vezérműszíj cserére is. A szervízköltségek már 300.000 forintomba fájnak, ráadásul mindez nemegészen egy év alatt.
Az 1,4-es 80 lóerős motor nem rossz, bár ehhez az önsújhoz kell is forgatni, hogy meginduljon. Emiatt nekem soha sem sikerült 8 literes fogyasztásnál kedvezőbbet kihozni sőt télen a városban minden további nélkül 10-11 litert is lenyel.
A difficserét leszámítva nem bántam meg, soha nem hagyott cserben, mindig pöccre indul, és eddig mindenhova elvitt.
Hibalista
- lengőkar, gyertyakábel, differenciálmű 2x (váltóval együtt), kuplung, generátor feszítőgörgő, fékbetétek, féktárcsa, fékdob, fékmunkahenger, fékcsövek, középső és hátsó kipufogódob, kormányösszekötő, vezérműszíj+feszítőgörgő
Ide hordtam szervizbe
GT Autóklinika Pécs Bimbó utca
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 112000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Opel Astra |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
