A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava 1.6 sx 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bravó, Fiat Bravó !

Szöveges ítélet

Az autót sportrugókkal vettem, amik rohadtul ráztak és a hátul ülők akkorákat pattantak, hogy lefejelték a plafont, de brutálisan kanyarodottt az autó, így aztán bennehagytam őket. Két felnőttnek és egy gyereknek elegendő hely volt benne. A csomagtartó viszont kicsi, bár sokszor segített az osztva dönthető ülés. A fékhatás nagyon gyenge volt, mintha elől is dobfékek lennének. Ezen még a jó minőségű fékbetétek sem segítettek. A kaszni nem lehetett valami merev, mivel minden patkán parkoláskor nyöszörgött, nyekergett. Viszont a motor az ott volt a szeren, a 950 kg-os kasznit elég rendesen mozgatta. Kettesben, hármasban kimondottan jól gyorsult. A váltó valami hosszabb áttételű lehetett, ötödikben 130-nál 3200-t forgott. Valószínű ennek is köszönhető 6,5 literes fogyasztás (télen 1 l plusz) 130 km/h körül autózva, sűrűn előzgetve, 70% országúti, 30% városi használatban. Az autó nem mondható túl zajosnak belül. Végülis nagyon jó volt vele hosszútávon utazni, de még jobb volt a városban használni. Két évesen 18 ezer km-rel kétmillió Ft.-ért vettem és öt évesen 190ezer km-rel 1millió Ft.-ért adtam el. Az jó vagy rossz, nem tudom. összességében ez egy tök jó fiatalos autó amire jó ránézni és jó vezetni is. ha tehetitek 1,6 nál kissebbet ne vegyetek.

Hibalista

- kinyomócsapágy kétszer másodszor kuplungszerkezettel eggyütt lett cserélve. 1db hátsó lengéscsillapító, a klímából szivárgott a gáz, de egy ismerős 2000ft-ért újratöltötte szezononként. Az alapjárat néha magas volt, néha alacsony, néha meg jó. kb. ennyi
- 190 ezer km-nél amikor eladtam már csereérett volt a négy darab lengéscsillapító, két első trapézkar, pár gömbfej, a két féktárcsa.
- Olajcsere 10ezer km-enként, általában légszűrővel eggyütt. Gyújtógyertyákat egyszer cseréltem 60ezernél. Az autó át lett alakítva gázosra, de egy hónapig volt csak benne a szett, mert nem tudták összehangolni a motorral.

Ide hordtam szervizbe

helyi szaki

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (3) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 170000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? swift Következő autója? skoda octavia 2
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)