Bravo-korának egyik legjobb autója
Szöveges ítélet
Szeretem ezt az autót, mert szép, mert jól tapad a kanyarban, és mert kényelmes. Spórolni jól lehet vele a hosszú váltó áttételek miatt, ez ugye a gyorsulás rovására megy, de így is nagyon jól megy az autó. Kanyarokban imádom a legjobban, sokáig tapad és nagyon könnyen kordában tartható a csúszása, és nagyon könnyen kezelhető, fékei szerintem fáradékonyak (elöl tömör tárcsa, hátul dob-ettől mit várjon az ember) úgyhogy át lesz alakítva, váltó nem a gyors kapcsolásokra van kitalálva de legalább pontos, egy szeszélye van aminek az okát rejtély fedi mégpedig hogy nehezen indul időnként, amúgy semmivel sem megbízhatatlanabb mint bármely más korabeli autó(mint pl. vw golf4), minőségével sincs baj, de legalább szép és repül az úton. Aki pedig használtan vette az ne a Fiatot szidja hanem az előző tulajt, 10 fiat után talán ér valamit a szavam.
Hibalista
- benzinpumpa, alapjárati motor
Ide hordtam szervizbe
igyekszünk magunk szerelni, amúgy a bosch autószervízzel elégedett vagyok
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 34000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 36000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | escort | Következő autója? | valamilyen alfát |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
