Az olasz-lengyel barátság szüleménye
Szöveges ítélet
Érdekes egységet alkotott bennem ez az autó. Megláttam, megszerettem. Ez szép lassan megváltozott bennem. Gondoltam, "új" autó (1 évesen vettem), semmi gondom nem lesz vele. Na, nem így lett: előszöris a ködzáró lámpa kapcsolója adta fel a szolgálatot. Nem volt olcsó, de megjavítottuk! Nem sokkal később (talán 2 évesen) a 4 lengéscsillapító adta be a kulcsot. A Fiatnál nevetve közölte az ember, ez Fiat, mit vártam tőle! Ez van! Fokozzni is tudta az autó az ellenszenvét irántam, mert rá 2-3 hónappal, az alapjáratért felelős Bosch motor ment tönkre! Először az SPQR kitisztította, majd két hétig üzemelt is! Ez után már csere, potom 60 ezerért. Mindemellett, úgy bántak az ügyféllel, mintha együtt őríztünk volna disznót! Itt rúgtam fel a garanciát, többé nem vittem hozzájuk! Három évesen és kb. 30.000 kilométerrel a vasban, nekivágtunk Horvátországnak! Hazafelé, Budapesten, a Soroksári úton kettétört a bal oldali féltengely. Kerék befordult, gumi lenullázódott! Javítás, majd piac! Ez lett rövid pályafutásának a vége! Most valaki más mérgelődik vele. Itt szeretnék tőle elnézést kérni...
Hibalista
- Alapjárati motor
- Lengéscsillapító
- Hátsó ködlámpa kapcsoló
- Féltengely
Ide hordtam szervizbe
Fiat SPQR - Akkor még a XIII. Váci úton "tevékenykedtek"... inkább nem mondanék róluk véleményt, csak tanácsot; ha még van ez a cég, kerüljék el messzire!
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Az akkori cégem szervízébe hordtam, de nem írnám le, nem publikus!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 13000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 1200 S | Következő autója? | BMW 520i (1995) |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.2/10) |
