A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava Brava 1,2 SX (82 Le) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az imádott

Szöveges ítélet

Első saját autóm. Előtte már vezettem kb. 100 ezer kilométert céges autókkal , de sajátom még nem volt. Ebbe a típusba még jóval korábban szerettem bele , és úgy indultam autót venni , hogy ezt és nem mást. A rend kedvéért megnézegettem a hasonló kategóriájú autókat is , de az ár-érték aránya miatt ez volt a biztos befutó. A legkényelmesebb autó , amelyikben valaha is ültem , pedig kb. tíz különböző autót vezettem már , és mindegyiket legalább 2-3000 kilométert.
Tágas belső tér elől , hátul már határeset. Nem szűk , de lehetne tágasabb is. Nagyon szép beltér , a vele egyidős konstrukciókkal összehasonlítva , a külsejében pedig még évek múlva is gyönyörködni tudtam.
A motor (1,2 82ló) éppen el tudja normálisan vinni a karosszériát , tempósabb vezetésnél már pörgetni kell. Ez a leggyengébb pontja. Tartós , megbízható , de nagyobbra lenne szükség egy sportosnak titulált autóhoz.
Nem tartom túl tartós kocsinak , és bármennyire is szerettem , hallgattam a józan észre és 113000 km után eladtam. Bár imádtam továbbra is , úgy gondoltam nem akarok a későbbiekben sokat költeni rá. Kevés futott kilométerrel nagyon jó vételnek tartom , sajnos ma már ilyen nem létezik. Szerintem 100ezer km fölött "megöregszik" , és számolni kell azzal , hogy ekkor már olyan lesz , ami egy olasztól elvárható. Amikor eladtam , ha gyártották volna még , ugyanilyet vettem volna , persze újat.
Előnye: használtan nagyon olcsó , hatalmas csomagtér , első autónak , egy gyerekkel tökéletes , tetszetős külső , főként sötét színekben , jó alapfelszereltség (facelift utáni modelléknél)
hátránya: főleg fiatalok veszik , ezért nehéz jó állapotú példányt találni , az 1,2-es motor elég gyenge , a kuplung és a lengéscsillapítók nem bírnak többet mint 50000 km

Hibalista

- lengéscsillapítók (Fiat betegség) , az árra nem emlékszem
- alapjárati motor. A "szar" olasz autóban a német csúcstechnika (Bosch) ment tönkre, No comment. Ára kb. 40000 Huf
- ajtóhatároló , házilag javítva
- kuplungtárcsa , szereléssel kb. 60000 Huf
- kezdettől fogva rossz volt az emissziója , az okát nem találták , de nagyon nem is izgatott. Valahogy mindíg megkapta a zöld kártyát

Ide hordtam szervizbe

Egyszer márkaszervíz (Nyíregyháza) , aztán soha többé. értékelése 2.
Pista haverom , értékelése 8

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2001
Kényelem (10) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 73000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Citroen Xsara Picasso
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)