Az igazi latin szerető
Szöveges ítélet
Az autó magyarországi forgalomba helyezésű limitált széria, az utolsó évből. Modena Rosso szinű (ami a Ferrari 550 egyik alapszine) "schumacher edition" 16"-os kerekekkel, sport kipuffal, 170pacival. Az autót szinte végig én szervizeltem, mert márkaszevizben dolgozom. Amikor a tulaj tavaly mondta hogy eladja, mert vesz egy Stilo-t, akkor azonnal lecsaptam rá mert "hétvégi élményautó" volt, végig szervizelve, karcmentesen. Az autót jól illusztrálja, hogy az egy év alatt amióta nállam van azóta majdnem hogy több km-t raktam bele mint az elözö tulaj. 4évesen 55000km-vel vettem, és én beleraktam, 31000km-t, az elmult egy évben. Azért is lehet imádni, mert nem jön velem szembe minden nap egy ilyen Bravo. Másik meg hogy az egész orszában van kb 10db. Hozzánk, a szevizbe 3 jár. Olaszországban láttam belöle rengeteget. Egy nagy baja van, hogy perverzül imádom, és ha hazamegyek melóbol akkor a 12km-es ut általában olyan 30 km-szokott lenni. Átlagban 8,5-öt szokott enni, ha élvezni akarom a tudását, akkor 13-14 et is megeszi. A dugóban nem szeret állni mert mindig forrás közelébe kerül a viz höfoka. Ami tunning van az autón az annyi, hogy lekerültek az igazi emblémái, matricái, és egy SX került fel,a HGT helyett. A gyári kipuffogónak 2000ig semmi hangja sincs, igy nem hivalkodó, 2500 felett kellemes brummogó, 3500 felett gyönyörü, plusz akkor már a motornak is van egy hangja. Kb a 3tenor koncertjéhez lehet hasonlitani. 3500 felett isten király. Rádiót csak dugóban szabad hallgatni, mert különben az autó "énekel". Mivel piros lámpánál nincs hangja, ezért sok GSI, meg GTI szeretett volna lehagyni, legyursulni. Én ajánlanám mindenkinek, de az a baj,hogy kevés fut belöle itthon. Az Osztrák és Német darabok, pedig fiatalok ámokfutója volt, ezért sajnos agyonhajtottak,szervizeletlenek, és ezért megbizhatatlan példányok. De kivánom mindenkinek, hogy ilyen autó legyen a társuk.
Hibalista
- A felsorolás az autó teljes eddigi szervizeit tartalmazza: Alsó lengökar, elsö gátlók, elsö alblak törlö rudazat, hátsó ajtó teleszkop, 2x bal ajtó zsanér, kuplung tárcsa. Meg pár apróság.
- Ezeken kivül semmi nem ment tönkre, hála a gondoskodásnak, igy egy megbizható autó.
Ide hordtam szervizbe
Én magam szerelem.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 55000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 31000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Punto GT | Következő autója? | 147GTA |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
