A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava Bravo HGT 2.0 20V Schumacher Edition 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Az igazi latin szerető

Szöveges ítélet

Az autó magyarországi forgalomba helyezésű limitált széria, az utolsó évből. Modena Rosso szinű (ami a Ferrari 550 egyik alapszine) "schumacher edition" 16"-os kerekekkel, sport kipuffal, 170pacival. Az autót szinte végig én szervizeltem, mert márkaszevizben dolgozom. Amikor a tulaj tavaly mondta hogy eladja, mert vesz egy Stilo-t, akkor azonnal lecsaptam rá mert "hétvégi élményautó" volt, végig szervizelve, karcmentesen. Az autót jól illusztrálja, hogy az egy év alatt amióta nállam van azóta majdnem hogy több km-t raktam bele mint az elözö tulaj. 4évesen 55000km-vel vettem, és én beleraktam, 31000km-t, az elmult egy évben. Azért is lehet imádni, mert nem jön velem szembe minden nap egy ilyen Bravo. Másik meg hogy az egész orszában van kb 10db. Hozzánk, a szevizbe 3 jár. Olaszországban láttam belöle rengeteget. Egy nagy baja van, hogy perverzül imádom, és ha hazamegyek melóbol akkor a 12km-es ut általában olyan 30 km-szokott lenni. Átlagban 8,5-öt szokott enni, ha élvezni akarom a tudását, akkor 13-14 et is megeszi. A dugóban nem szeret állni mert mindig forrás közelébe kerül a viz höfoka. Ami tunning van az autón az annyi, hogy lekerültek az igazi emblémái, matricái, és egy SX került fel,a HGT helyett. A gyári kipuffogónak 2000ig semmi hangja sincs, igy nem hivalkodó, 2500 felett kellemes brummogó, 3500 felett gyönyörü, plusz akkor már a motornak is van egy hangja. Kb a 3tenor koncertjéhez lehet hasonlitani. 3500 felett isten király. Rádiót csak dugóban szabad hallgatni, mert különben az autó "énekel". Mivel piros lámpánál nincs hangja, ezért sok GSI, meg GTI szeretett volna lehagyni, legyursulni. Én ajánlanám mindenkinek, de az a baj,hogy kevés fut belöle itthon. Az Osztrák és Német darabok, pedig fiatalok ámokfutója volt, ezért sajnos agyonhajtottak,szervizeletlenek, és ezért megbizhatatlan példányok. De kivánom mindenkinek, hogy ilyen autó legyen a társuk.

Hibalista

- A felsorolás az autó teljes eddigi szervizeit tartalmazza: Alsó lengökar, elsö gátlók, elsö alblak törlö rudazat, hátsó ajtó teleszkop, 2x bal ajtó zsanér, kuplung tárcsa. Meg pár apróság.
- Ezeken kivül semmi nem ment tönkre, hála a gondoskodásnak, igy egy megbizható autó.

Ide hordtam szervizbe

Én magam szerelem.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 55000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 31000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Punto GT Következő autója? 147GTA
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)