Ár-érték győztes
Szöveges ítélet
A Brava már nem egy mai csirke, így már jól megszokhatta mindenki, mégis aki körbenéz a piacon a hasonló korú, és kategóriájú atók közt ez az egyik legszebb. Még egy leget tud, ár-érték arányban verhetetlen a használtpiacon. Ez nem véletlen, ugyanis mindenki retteg az olasz autóktól megbízhatatlanságuk miatt. Ezt nekem a saját autóm kapcsán cáfolnom kell, persze előfordulnak idegesítő, de csak appó hibák, mellyeket kevéske pénzből orvosolhatunk. Ennél kellemetlenebb dolog a futómű, mely nem a magyar aszfaltra született, néha az az érzése az embernek nagyobb úthibákon áthaladva, hogy szétesik alatta az autó. Motorja 103 lóerő, ami szintén tisztességes volt abban az időben, jól is megy, olyan 4 ezer környékén szépen meglódul, de eddig jólelkű ember nem nagyon pörgeti, mivel szinte bántóvá alakul az addig diszkrét motorhang. Tehát marad az uras suhanás, amit pörgetés nélkül abszorválhatunk. Ez az autó országútra termett, jó úton nagyon kényelmes, nem zörög, tágas, és bizalommal előzgethetünk vele. Én nagyon megszerettem, de ez a lelkesedés kicsit enyhült, ahogy egy picit megerősödött a motorhang, na meg ha arra gondolok, hogy milyen lehet egy kiváló minőségű japán autó. (Nem Suzuki!)
Hibalista
- Lengéscsillapítók, fékek elkoptak, kormány összekötőrúd, vezető ajtójának rugója 2-szer, hátsó ablaktörlő(sosem volt jó), kuplung csere egyre aktuálisabb.
Ide hordtam szervizbe
Márkaszervízbe soha ne vigyék, nem is értem hogy lehet büntetlenül ennyi pénzt kérni a szervízekért. Magánszerelő rokonomnál sokkal jobban tetszettek az árak.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Kis japán csodagép, esetleg pénz híjján maradok egy Puntónál |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
