A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava 1,2 SX Limited Edition 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Álom négykeréken szingliknek

Szöveges ítélet

Imádom ezt az autót, kellemesen tágas a bels? tér, a m?szerfal nem dögunalom mint a legtöbb mai gépben (sík mint az Alföld) hanem cinkos dupla kerek órás fordulatszámmér?s, középen duckós. Mint kiderült Limited Edition, dupla lufi, autoklíma, és minden olyan extra amiért ma százeres plusszokat kell perkálni. A színe "azurro symfonia" vagyis gyönyör? metál-középkék.
Menettulajdonságok 95 kg-os sof?r + 55 kg-os feleséggel, és gyárilag 1,6-ból örökölt hosszú váltóval: Imádnivaló. A 82 pacis motor képes megugrasztani is a gépet, de hosszú úton sem jön zavarba külföldön 160-170-es utazóról pikk-pakk felmegy 190 fölé még kétheti tengerparti nyaralásra felpakolva is. Ilyenkor azért felkúszik a fogyi 8 literre.
Városban normál-dinamikus stílusban dugózós id?szakban 7,5 liter körül eszeget, vidéki 120-140-es tempóban viszont közelebb van a hathoz mint a héthez. És ennél sokkal jobb adatokról is beszélnek a topicban, de nekem ez alá sohasem ment, a 4,2-es fogyi szerintem kamu még hátszéllel is.
Útfekvésre nincs panasz, csomagtartó kétszemélyes kétmacskás családnak tökéletes még a havi fullos auchan járathoz is.
Mostanában nézegettem utánpótlás után, pusztán kiváncsiságból. Nem cserélném el másra: az Albea visszaút az id?ben kb 10-15 évre, a Stilo sík m?szerfalától az életkedvem is elmegy. A Punto már kicsi lenne, a Multiplát pedig még mindig különlegesebbnek találom a közízlés által elfogadhatónál: ennek viszont eladáskor van szerepe, bárki bármit is mond. Egy Doblo Panoráma vmi tökösebb motorral, de majd csak ha jön a gyerek, a kisbicaj, a babakocsi, a járóka, és több köbméter papírpelenka.
Addig viszont nincs jobb alternatíva ennél a pörg?s szépségnél, amit minden bizonnyal egy bulival indult és egy jó dugással végz?d? klasz éjszaka után álmodhatott meg az olasz designer. Másképp nem történhetett.

Hibalista

- Vételkor akkucsere Magneti Marellire
- 1 év múlva Bal els? tompított izzó csere

Ide hordtam szervizbe

Fiat Preisz

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

M0 autócentrum

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 23000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Y10 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)