A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava 1.9 JTD GT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A sportos JTD

Szöveges ítélet

Hat Olasz. Sokan azt hiszik hogy rozsdasodo kattogo fustolo szeteso autok az olaszok. Persze voltak olzanok is. De a Bravo mar nem az a fajta. Mindenkepp dieselt akartam venni. Ez az auto veletlenul keruklt hozzam. Egyik nap egy jo baratom felhivott es ezt mondta: Talaltam neked egy autot. Latni kell es megszeretni.
Hallotam mar sok jot az uj JTD dieselekrol. Hat elmentem kiprobalni. A tulaj megmutatta az autot. Kicsit melegitgettuk a kicsiket majd vitt egy probakorre. Par perc mulva 160-al mentunk varoson kivul.Meggyozott. Par nap muva mar az enyem volt. Eddig csak egy gond akadt vele. Kimult a termosztat. Sajnos az utangyartott nem passzolt bele, ezert kenytelen voltam orginal fiat alkatreszt venni bele 2szeres aron.
A motorral nagyonmeg vagyok elegedve. Nem is gondoltam volna hogy egy diesel autoban ennyi ero es robbanekonysag van. 2000 fordulatig megyeget de folotte egeszen 4600-ig egyenletesen feltepi az aszfaltot. Sok tdi-s Octavia es Passat meglepodik mikor elozni probal es csunyan elmarad mogottem. A vegsebesseg 200km/h ilyenkor kellene bele a hatos mert a motro siman elbirna. A kanyarokban nagyon stabilan viselkedik hala a kicsi ultetesnek es a 195/50-R15 Toyo TR-1-es gumiknak.
Belulrol a felkszereltsegnek koszonhetoen kerult mar bor is a muanyagok melle. 4legzsak, ABS, ESP
Nagyon vigyazok ra, persze mas hasznalatot igenyel minta sima szivomotorok, ugyanis a Turbo serulekeny es draga dolog.
Egyetlen hatranya a futes, elegge lassan melegszik fel a motor, persze ez relativ.
Imadom ezt az autot. Meggyozodtem rola hogy az Olaszok tudnak autot epiteni, kicsit mas feeling mint egy Nemet autoban ulni, azoknak nincs lelkuk, csak mennek.
De ebben az autoban van adrenalin froccs.

Hibalista

- Termostat

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 95500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Uj Bravo Multijet
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)