A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava 1,4 SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A prolik Ferrarija

Szöveges ítélet

Először is azért vettem ,mert erre volt pénzem.5 éves korában került hozzám,német importból,autókereskedés útján.Tetszett a külső megjelenése,a fehér szín kimondottan jól állt neki,a később lesötétített hátsó ablakok még jókorát dobtak rajta.Azt hogy FIAT,már a vásárláskor belekealkuláltam ,így azt kaptam amit vártam, meglepetés nem ért,bár a Ritmo diesel után nagy változás volt beleülni.Már temosztát hibával vettem,amit 9600 ft.-ért cseréltettem ki,azóta jól van köszöni szépen.A két első lámpába valami nagyon hülye 100W-os izzókat szerelt,ami széplassan de határozottan kiégette a lámpatest házát,ezért nagyobb esőután ingyen jutottam kivilágított akváriumhoz,csak a halak hiányoztak belőle.30 ezer a csere,de az utángyártott nem igazán rajzolja ki fényszóró beállító képernyőjére a kivánt fénygörbét,de világít.A pótféklámpa nyomtatottáramköre papírra van nyomtatva,naná hogy szétmállott,a csere potom 20 ezerbe került volna, egy sor leddel és egy kis barkácsolással 5 ezerből örökös lett.A kilincsek gumizása nálam is szétrohadt,de engem nem zavar,az új sem tartana tovább.Ennyit a nálam tapasztalt típushibákról, a többi már az én saram.Sokat használtam bányában is a munkám miatt, ezt a kipugóm bánta, a kuplung cserét is ennek a számlájára írhatom.Idén külföldre mentem nyaralni, előtte kicsit rendbe szedettem,fékbetétek elöl-hátul új dobokkal és tárcsákkal,lengőkar csere (csak komplett, nincs külön silent), s így felkészülve az útra én nem féltem attól hogy nem érek haza vele.Sőt meglepően jól bírta a 700 km autópályát tartós 130-140-es tempóval,a fogyasztása sem érte el a 8 litert.A gyári magnó sajna processzor hibás lett,de a bontóban vettem egy lerúgott külsővel rendelkező darabot, a kettőből csinált a szerelő egy jól működő ,kifogástalan szépségű rádiót ,cirka 8000-be jött,de legalább eredeti és beleillik a műszerfalba mert az úgy szép.Mindent összevetve ,ha az ember tudomásulveszi,hogy egy FIAT-ot készül éppen megvásárolni,és nem kereskedni akar az autóval ,akkor azt kapja amit ettől a típustól vár az ember.Engem cserben nem hagyott sehol,4 év csillaggarázs után a kaszni rendben van, ami sérülés van rajta az a használat során keletkezett .A kispénzű polgár ezt is tudja imádni,a javításokat meg minden más autón is el kell végezni amit használnak.Most autót cserélek mert megérdemlem, a Bravát meg hajtsák a fiatalok átadom a fiamnak, őt még kiszolgálja.

Hibalista

- termosztát,komplett kuplung,fényszórók,gyári magnó,

Ide hordtam szervizbe

Szélig szervíz,Pécs

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1997
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Ritmo Következő autója? Mazohista vagyok,VW Passat
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)