A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava 1.4 12V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A mutatós, de belül rohadt darab (Soha többé olaszt!)

Szöveges ítélet

2003-ban vettem meg nagyon bele voltam zúgva, egyszerűen gyönyörű a formája még a mai napig is. Felszerelve nem nagyon volt, csak el. ablakok. És sajnos elkezdődtek a problémák vele. Ez teljesen szubjektív, hogy arányos e ennyi probléma, 200.000 km-nél most adtam el. "Elég volt."
Tehát a kipufogó könyök a lambaszondánál egyszerűen eltört, szervíz szerint 70.000 Ft lett volna, elvittem egy maszekhoz, megheggesztette, 5000 ért. 3x hagyott úton, az a bizonyos jeladó elromlott, illetve ha felmelegedett nem adott jelet. Útközben leállt a motor, majd 10-15 perc múlva elindult. Mire rájöttünk a szerelővel eltelt 2 hét. Utána a sebességváltó kar egyszerűen nem váltott, valami apró műanyag tört el benne, ami 60000 lett volna de bontóbol 2000 ért szereztem hozzá. Itt a munkadíj volt sok mert nagyon szét kellett szerelni a gépet hozzá. Utána jött a kuplunk, meg azok amiket a hibalistáre felírtam.
Egy mondatban a kocsi szép, mutatós, de nem azoknak való akik nagyon használják. Arra nem alkamas. Ja és hogy a FIAT mekkorát amortizálódik?! 1.400.000 ért vettem, 4 évet használtam és most 500.000 ért adtam el, mert most jönne a futómű cserélje. Hát köszönöm nem kell.

Hibalista

- Jeladó elektronika (25000 Ft),
- Kuplung rendszer (50000 Ft),
- Féktárcsák, dobfékek cseréje (35000 Ft),
- Vezérműszíj + görgők (35000 Ft),
- Kipufogó rendszer (60000 Ft),
- Hátsó alblaktörlő (nem lett javítva),
- Ajtók megültek (nem lett javítva),
- Első lengéscsillapítók cserélve (30000 FT)
- Jobb első ülés nem csúszik előre (nem lett javítva),
- Akkumulátor csere (10000 Ft).
- Váltókar elromlott (25000 Ft).
- Vezető ülés széthullot (ki a szivacs belőle, kárpit felszakadt..)

Ide hordtam szervizbe

Egy korrekt magán szerelőhöz hordtam, akiben már évek óta megbízom. (Gyula, Cinka Panna u.)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1998
Kényelem (4) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 95000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 105000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Swift I. Következő autója? Seat Leon 1.6 vagy Audi A4 1.6
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)