A legkisebb, MEGBÍZHATÓ!!! családi olasz
Szöveges ítélet
38.000 Km-rel vettük 4 évesen, elsö tulajtól (ismerös!), gyönyörü, sérülésmentes volt, a lökösön volt 1edül 1 karc. Sok extra: 2 lufi, automata klíma, el.ablakok, el.tükrök, szervó, 15" alufelni, kp.zár, állítható ülésmagasság, áll. kormány, gyári ködfényszóró, stb... Egyedül az ABS hiányzik belöle, nem tudom miért spórolták ki...
Ami tetszik benne:
-Viszonylag sok hely utastérben, csomagtérben egyaránt.
-Barátságos váltó, bár vezettem már jobbat is.
-Ekkora kasztnit is kellemesen mozgató motor, bár elözésnél a klímát érdemes kikapcsolni... :) Nem vészes fogyasztás, bár városban becsókolja a 8-8,5-et, de hallottam már Ignisest sírni 10 liter miatt... :) Hosszúban 6 liter, az sem sok sztem.
A motor 3500-nál éled fel, felette élvezhetö, de nem szereti. Aki versenyezni akar, az vegyen HGT-t! :)
Ami nem tetszik:
-Bal elsö égöcsere... Pfffff... Nögyógyászok elönyben! :) Légszüröhöz vezetö csövet lebont, nyúlkál vakon, égöt lefogató rugós kallantyú leesik, fél óra játék után irány szerelö, lámpatestet kiszed, kallantyú visszarak, lámpa visszarak... Még1x nem állok neki 1edül...
-Ülések... Nagyon puha, nekem nem tetszik, nincs elég tartása, bár vkinek tetszik, nálam nem jön be.
-Kormányzás... Nekem nagyon indirektnek tünik, de meg lehet szokni.
-Óra csak a gyári rádión van, fejegység csere óta a karórámat nézegetem.
-Karc a lökhárítón :)
Összességében nem rossz autó, együtt lehet vele élni! A formája a mai napig egyedi, bár a Bravo popója jobban tetszik, de ugye az -2 ajtó... Nem árt olyan szerelöt keresni, aki nem akar lehuzni, mert pl. alapjárati problémánál hallottam már olyat, h vkivel computert akartak cserélni, holott csak a csatlakozóját kell megpucolni (lsd: hibák).
Hibalista
- Alapjárat ingadozik, egy idö után le is áll mikor visszaesik a fordulat: nem kell megijedni, föleg nem kell elhinni, mikor azt mondja a "kedves" szerelö, h pfúúú, drága alkatrészt kell cserélni, mert csak egy stekkert kell megtisztítani az olajos, poros trutyitól. Ez 30-40eKm után elöjön újra, tehát no para! :)
- Hátsó telók cserét kértek kb. 70.000 Km-nél, magyar utakon meg sem lepödök rajta...
- Önindító szintén 70.000 km körül felújítva.
- Müszerfal közepén a szellözörostély körüli müanyag a nyáron megrepedt...
- Kézifék bowdenen állítani kellett az 1. szervizen (40.000Km), de azt mondta a szaki, h cserét is megérdemelne, aztán mégsem lett cserélve, felhúzta a szemölldökét, h 40.000-nél cserélni...? :)
- 15" alufelni /50-es gumikkal nem szereti a kátyúkat, felni görgőzést is igényelt 1x, új gumival... SUX!
-
- Összességében nincs vele gond, nálunk az 1. szerviz (40.000 Km) 15eFt-ból megvolt, szaki hümmögött is, h ezzel vallatni lehetne... :) Azóta ezt az 1-2 apróságot leszámítva semmi gond vele!
Ide hordtam szervizbe
Ismerős, jó gyerek, teljesen korrekt, azért nem kap 10-est, mert 15 km-re lakik tölünk. :)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 38000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 42000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Micra (kocka) | Következő autója? | Egy darabig megmarad! :) |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
