A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava 1.6-16V SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kétarcú

Szöveges ítélet

Amikor megvettük 3 éve 70e km-el,szép volt,jó volt.Most kb.125e van benne.Most is szép és éppen jó is,de nem kevésbe került hogy ilyen legyen.Mióta nálunk van,majdnem minden elromlott benne.De,hogy jót is írjak: a motorjához és a váltójához sosem kellet hozzányúlni-ezeket legalább spécin összerakták.Sosem hagyott cserben,csak mikor a kuplungja ment szét apró darabokra,meg amikor az akksija lemerült.Vezetni is jó:bár a kormányzása meglepően könnyű,de meg lehet szokni.A futóműve becsapós,mert gyengének tűnik(lehet a könnyű kormány miatt),de tempósabb,erős kanyaroknál jól végzi a dolgát.A motor nagyon baba,és a váltó is el van hozzá találva(az 5.fok. egy kicsit nagy,de autópályán világbajnok).A lejobb a 3.,mert előzésnél 80-tól nagyon megindul,és akár 160-ig nyugodtan lehet neki tolni(a fordszám mérő innen megy pirosba).A könnyű kasztni miatt elég jól megy,de a motor inkább pörgős mint nyomatékos.A fogyasztása viszonylag tűrhető.A fék,meg ehhez az autóhoz egyszerűen kevés,de normál tempóhoz éppen elég.A sok problémát leszámítva jó gép,mert amikor nincs semmi baja akkor nagyon jó.Úgy néz ki,hamarosan megválunk tőle.Összességében szerettük,és egy kicsit még sajnálni is fogjuk,de az biztos hogy olasz autó soha!

Hibalista

- 80e km-nél klímavezérlő elektronika 50.000 Ft,meghalt a gyári rádiósmagnó is(azóta fejegység van benne)
- 100e km-nél -kuplungszerkezet 65000 Ft
- -lengőkarok,korm.összekötők,első lengéscsillapítók
- össz.:90000 Ft
- -hátsó ablaktörlőmotor 15000 Ft
- 110e km-nél féktárcsák,fékbetétek,akkumulátor össz.: 45000 Ft
- -a km/h számlapja néha nem működik
- -az injektor visszajelző néha 1-2 percre kigyullad,-ilyenkor alig megy a gép
-

Ide hordtam szervizbe

Egy Fiat szalonos srác.-Érti a szakmáját,korrekt,megbízható.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Clio 1.4e (1994) Következő autója? 206 1.4 HDI ill Passat 1.9TDI
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)