A forma mindenek előtt
Szöveges ítélet
Szerelem volt első látásra. Még ma is nagyon tetszik. Sok hibáját én okoztam, az első kb. 50.000 km-t még nagyon forró fejjel tettem bele. Azt hittem versenyautó... Tudom, hogy sok későbbi nyűgjét ez okozta, mivel leginkább kopó alkatrészek extrém kopásai jelentették a gondot, valamint környezetemben többen is használtak ilyet nagy megelégedésre.
Tulajdonképpen nem volt kifejezetten megbízhatatlan, csak ritkán volt olyan hogy ne lett volna valami egy kicsit lepukkanva, elromolva, behalva... rajta és azért egy új autónál ez fáj. Hat éven át mindíg volt gond vele, persze ezektől simán használható volt. Sokáig le is nyeltem ezeket a dolgokat, mert imádtam, aztán szüleimtől az én vállamra került a fenntartása. Attól fogva már nem volt olyan rózsaszín a világ.
Hat évesen a vizsga után ami előtt egy százast ráköltöttem még rá kellett volna tenni 150-et, hogy minden jó legyen... hát nem.
Váltottam.
Nem akarok senkit lebeszélni róla. Lehet megkíméltet kapni, de vigyázni kell rá. Lehetőleg ne 20 évestől vegyenek ilyet.
Hibalista
- -Kuplungtárcsa 3X (ebből egy a második napra meghalt - garancia) + kinyomócsapágy
- -Lambda szonda (3 hónaposan)
- -Első tárcsa+betét 5X (ezalatt a hátsó 1X)
- -Szilentek 3X
- -mindenféle furcsa nevű stabilizátor
- ... nem is folytatom
Ide hordtam szervizbe
Szeppesy Fiat
Családi ismerős, így elfogult vagyok.
Olcsón gyorsan javították.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 140000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Fiat UNO | Következő autója? | Volvo V50 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
