A csizma bosszúja
Szöveges ítélet
A sztorimat ott kezdeném,hogy egy 23 éves Trabit cseréltem le erre a vasra. A haverom ajánlotta, aki egy kereskedésben dolgozik,hogy ez egy tuti jó verda és jó vétel. Mivel a szakmám igen messze áll az autóktól, vittem magammal egy szakavatott szemet is.
Az kétségtelen, hogy egy Trabiból átülve jól húzott az a 80 paci. Emlékszem az első utamra a Fiattal, azt hittem életem autóját vettem meg.Nemsokára céges autót kaptam és nagyon ritkán ültem bele,viszont mikor erre került sor mindig negatív élménnyel szálltam ki belőle. A céges Megane után nagyon gyenge volt a motor, rosszul járt a váltó és iszonyú zajokat hallottam az utastérből. Azt korábban is tudtam, hogy a belső anyagválasztás nagyon rossz,de gondoltam ez legyen a legnagyobb baja. A fogyasztása városban simán 9 liter. Pozitív tulajdonsága volt,hogy motorikusan soha nem volt baja,de lehet, hogy azért, mert keveset használtam. Az alkatrész sem túl drága hozzá.A formája is tetszett és szerintem a csomagtér is egész nagy. Mikor el akartam adni akkor jöttem rá,hogy milyen rosszul tartja az árát. 50%-ot buktam rajta. Senki sem érdeklődött iránta. Végül egy kereskedő volt az egyedüli aki "látott benne fantáziát". Mire eladtam, már gyűlöltem. Soha nem akarok olasz autót!
Hibalista
- Elektronika ( gyújtáson kívül minden egyszerre romlott szakadó esőben)
Ide hordtam szervizbe
Ikesz Auto Szeged
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 93000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | valamilyen japán |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
