A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava HGT 155 

Az ítélet értékelése
3,3(4 db)

155 lóerő 5 henger....

Szöveges ítélet

Nem akarok fejezeteket írni, mindössze annyit, hogy az én személyes tapasztalatom szerint ez egy sokkal jobb autó mint ahogyan az emberek megítélik. Én nagyon szeretem a német autókat, volt is párhoz szerencsém (Golf II GTI, Opel Vectra 2.0, Ford Escort 1.4i, Opel Astra G)de bizton állíthatom, nemhogy nyugodtan odaállhat melléjük minden tekintetben, hanem jópár dologban jócskán túltesz rajtuk. Az 5 henger hangjáról gondolom nem kell mesélnem, páran már megtették helyettem is. A fogyasztást kifejezetten jónak tartottam (max 10.5 télen városban, nyáron vegyes 8-9) normál használat mellett, amiben persze szerepet kapott egy-két tiltásig forgatós gyorsulás is és autópályán jóval a megengedett feletti tartós tempó. Kb. 10000 km-enként cseréltem olajat, de ennyi km alatt utántölteni sosem kellet. 5-ben elforgott tiltásig (6800 rpm), ami óra szerint kb 235 Km/h volt. Sikerült vele párszor meglepetést okozni, bár sajnos elég nagy a saját tömege a 155 lóerőhöz viszonyítva (1260 kg mérve) a kategóriájához képest. Sikeresen kikerültem vele jópár japán szemétdombot, meg persze ami kissebb dicsőség de azért szutyukit is aláztam vele (de csak az igazi szutyukist, aki nem érti, hogy-hogy nem ő a leggyorsabb) 100 000 Km után adtam el, de nagyon szerettem és persze volt vele bajom, de semmi komoly. 2-szer cseréltettem vezérműszíjat, ami ennél a tipusnál kissé problémás. Megfelelő gondoskodással, olajcsere, gyertyacsere, levegőszűrőcsere, stb... hálás, teljesen megbízható autót kap az ember a pénzéért az én tapasztalatom szerint.

Hibalista

- gyári immo kóddoboz 20 e Ft.
- hűtőventillátor ellenállás 5 e Ft

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 35000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 101500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Vectra Következő autója? Fiat Bravo T-jet
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)