1.2 Semmi eXtra
Szöveges ítélet
Néha nehezem veszi be az egyest és a hátrát; de harmadikból is simán indul...előre.
Néha hibát jelez az index v. a motor hőm. jelző; de egy idő után önmegjavul.
Néha előfordul nyikorgás (ventillátor), zörgés (konzol, csomagtartó), de mióta a szellőztetés bedöglött, a pótkerék emelőkészletet fixálva, újra csend.
Mese helyett: kötelező bizt. 1300/hó, fogyasztás 80-90 (5,5) 130 (6,5) német (ez a mese:)) autópálya (7,5) város (6,5), szervíz 20ekm-ként 20-30e;
Menni jó, parkolás kicsit költséges...
Pörgős motor, kényelmes ülések, szerethető forma és a hab: eddig MEGBIZHATÓ (kop-kop-kop-kop)
de sajna úgy tűnik öregszik.....
Hibalista
- -1999-2006: semmi (eltekintve első lökhárító/motortető csere: szemben parkoló mazsola sebességben indítózik, balláb nyaral...) 100e (neki);
- -2007: gyári akku megadás előtt csere;
- lengéscsillapítóK (jobb hátsó folyt)-, fékbetétek (jobboldali elkopott) csere 100e;
- -szervókormány olajszelep(?) :nyári vihar, belvárosi gázlójárás, felverődő uszadék 15e;
- -hátsó szélvédő csere; hő(?) v. kő(!) okozta behatás (újfennt parkolóban) 35e;
- - üzemanyagszivattyú visszajelzőjének gyakori felvillanása: lefulladás visszaváltáskor ->vezérlőelektronika nullázás azóta újra hibátlan 6e;
- -szellőztető ventillátor (szervíz szerint fűtőmotor) meghibásodás
- 45e;
- folyt. köv.
Ide hordtam szervizbe
FIAT Forrás
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Néró M5
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | nem aktuális |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
