A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1.4 Dynamic 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vérbeli, olasz remekmű a dizájn csúcsa.

Szöveges ítélet

Még nem vettük meg túl régen de az egész család eszméletlen szerelmes az autóba. Ami jó: gyönyörű, mindenki megbámulja, könnyű vezetni. Másokkal ellentétben nekünk belül is csodálatosan tetszik. A váltója hihetetlenül rövid úton pontosan precízen vált. Abszolút sportos élményt nyújt. Hat sebesség tökéletes az 1,4-es motorral is. Az olaszok tabukat döntöttek meg ebben a kategóriában mert két centivel szélesebb a Lagunánál és csak 15 centivel rövidebb. csomagtere 400 liter alig kisebb mint a már említett tipusé.
Az útfekvése hihetetlen lehetetlen kihozni az egyensúlyából, persze ez köszönhető a 205-ös gumiknak is. Ami esetleg kifogásolható az az, hogy nem indul pöccre mindig és néha váltáskor kottyan valami lennt, ezt majd megnézetem. Ami probléma, hogy lesajnálták az aljáról az alsó motortérvédelmet ez jelenleg reklamációs szakaszban van a kiépítése két széle megvan csak a közepét spórolták le. Jó érzés mert rengetegen megbámulják, "rossz", hogy egyre több van belőle.
Sajna a feleségemet is spajszerrel kell kirobbantani belőle mert egy élmény vezetni. Az egykezes, elektromotoros rásegítésű tökéletes kormányról még nem is szóltam fél fordulattal derékszögben kanyarodik mint egy Forma I-es autó.
Ezer kilóméternél változott a befecskendezési szabályozás és az autó kilencven lóerővel hatodikban is jól megy, persze nem süppedsz az ülésbe de erre nincs is semmi szükség. 140 kilóméter/óránál 3200 pörög 6.5 l fogyaszt (benzines) csendes
sportosan elegáns. Csak ajánlani tudom:))

Hibalista

- Még nem romlott el semmi, talán egy kicsi probléma, hogy nekem sem indul pöccre mindig, de ez általában meleg motorra igaz.

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervíz.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2100
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Laguna II. Következő autója? Csakis újabb Bravo!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)