A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1,4 T-Jet 120 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szomjas komfort, design és dinamika

Szöveges ítélet

Szeretem is meg nem is. Ha olcsó a benzin szeretem, ha nem olcsó a benzin nem szeretem. :) A kategóriatársaitól eltérően kívül belül nagyon szép, a belső térben az anyagok és a kivitelezés is nagyon jó minőséget sugall. Puha anyagok, jó kárpitok, bőr kormány, masszív kényelmes ülések, csendes nagyon jó hangú még autópályán is és a gyári 6 hangszórós CD-s rádiót eddig még mindenki nagyon dicsérte aki beült az autóba. Állítható deréktámasszal hosszútávon is nagyon kényelmes. A csomagtér szép méretes és nagyon jól kihasználható. Egyszóval mindent tud amit kerestem egy alsóközépkategóriás dinamikus, komfortos autóban.
A benzinár függő hangulatom pedig a motornak köszönhető. Ugyan nem egy versenyzésre termett gép, de dinamikusan közlekedni nagy élmény vele. Gyorsulási versenyt nem fogok vele nyerni, de városban, országúton, autópályán egyaránt van tartalék egy hirtelen gyorsításhoz ha szükség van rá. A dinamizmusnak azért van ára. Városban 9,2-9.7 liter, autópályán 130-140-es tempóval 8.5-9.0 liter, országúton 100-as tempónál 7-7.5 liter. Az első 2500 km-en kerek 9 literes volt az átlagfogyasztása, ott nulláztam. Az azóta megtett 500 km-en ismét 9 liter az átlagfogyasztása, igaz ez 60% autópálya és 20% város 20% országút.
Az alsó középkategóriás autókhoz képest nekem feltűnően magas és ez a kanyarokban azért érezhető is, úgyhogy pályaversenyzésre nem ajánlom. Országúti közlekedéshez viszont nagyon komfortos és nyugodt autó. Ha kell ugrik és még csak nem is ordít hozzá nagyot. Nagyon komfortos, egy élmény beleülni és utazni vele. A legkülönlegesebb extrája a télen fűtött, nyáron hűtött könyöklőbe rejtett italtároló. Indulás után félórával már meleg teát ihat az ember. :-)

A második 2500 km végére úgy fél litert csökkent a fogyasztása autópályán és országúton, városon belül változatlanul nagyon torkos (9-10 liter/100 km). 3000 km után ha lehet még jobban ugrik. Egyenlőre minden csendes benne, semmi zörej, bár kóbor csavart már én is találtam az utastérben. A leghosszabb út amit gyakorlatilag megállás nélkül megtettem, úgy 600 km és úgy szálltam ki az autóból mintha csak a sarki boltba gurultunk volna el. Ebben veri az összes kategóriatársat.

Hibalista

- Szerencsére eddig minden hibátlanul működik (Cd is, központizár is), talán csak az a típushiba bosszant egy picit, hogy a motorházfedél zsanérjába ér az egyik gumi lap, ami már 1-2 nyitás után elszakadt a surlódástól.
-

Ide hordtam szervizbe

Fiat Szabó Érd

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Tipo Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)