A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1.4 Multiairturbo Sport 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerethető ördög

Szöveges ítélet

A Bravo még mindig csodaszép és szerethető a hibái ellenére. Nagy csalódás volt egy kisebb Fiatból átülni, mivel a Fiat Linea hozzá képest "németes" tökéletes autó... (persze annak is voltak hibái, csak mások!)
Ami szerethető: külső-belső design, magas felszereltség (kanyarkövető fényszóró, visszagurulásgátló, tempomat, sportfokozat, deréktámasz, ASR, ESP, 2 zónás digitklíma,) jó szervókormány, motor gyorsulása, elfogadható fogyasztás, úttartás, csendes motor, pedálok kezelése, használtan jó ár-érték arány, elfogadható szervizelési költségek.
Ami nagyon nagy gond (és ez a Fiat gyárnak szól!!!): zavaró kattogás váltás során, 2. fokozatban alacsony fordulaton 0 azaz nulla nyomaték, nyekergő kuplungpedál (de ezt a szervíz egyszerű zsírozással megoldotta!), szinkrongyűrű hiba váltóban, mivel az 1. fokozatba 35-40%-ban nem kapcsolható, idétlen start-stop rendszer, mert fordítva nem kapcsolható (tehát nem ki akarnám kapcsolni, hanem inkább be!), csikorgó fékpofák (anyaghiba!), műszerfalból zavaró és hangos kattogás úthibák esetén.
Érthetetlen spórolás: a hátsó elektromos ablakemelő ilyen felszereltségnél és a pótkerék! Egy újonnan 5 m Ft-os autónál nem is értem sem a gyártót sem a vevő, hogy ezek miért kerültek ki!

Hibalista

- Kuplungpedál nyekergett 36000 km-nél (zsírozás segített) - Multiair vezérlés 40000 km-nél (szavatosságban vállalta a szerviz)

Ide hordtam szervizbe

Fiat Autóház Budaörs

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2010
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 36500
Megbízhatóság (4) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Linea 1.4 T-Jet Emotion Következő autója? Delta
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)