Szerethető ördög
Szöveges ítélet
A Bravo még mindig csodaszép és szerethető a hibái ellenére. Nagy csalódás volt egy kisebb Fiatból átülni, mivel a Fiat Linea hozzá képest "németes" tökéletes autó... (persze annak is voltak hibái, csak mások!)
Ami szerethető: külső-belső design, magas felszereltség (kanyarkövető fényszóró, visszagurulásgátló, tempomat, sportfokozat, deréktámasz, ASR, ESP, 2 zónás digitklíma,) jó szervókormány, motor gyorsulása, elfogadható fogyasztás, úttartás, csendes motor, pedálok kezelése, használtan jó ár-érték arány, elfogadható szervizelési költségek.
Ami nagyon nagy gond (és ez a Fiat gyárnak szól!!!): zavaró kattogás váltás során, 2. fokozatban alacsony fordulaton 0 azaz nulla nyomaték, nyekergő kuplungpedál (de ezt a szervíz egyszerű zsírozással megoldotta!), szinkrongyűrű hiba váltóban, mivel az 1. fokozatba 35-40%-ban nem kapcsolható, idétlen start-stop rendszer, mert fordítva nem kapcsolható (tehát nem ki akarnám kapcsolni, hanem inkább be!), csikorgó fékpofák (anyaghiba!), műszerfalból zavaró és hangos kattogás úthibák esetén.
Érthetetlen spórolás: a hátsó elektromos ablakemelő ilyen felszereltségnél és a pótkerék! Egy újonnan 5 m Ft-os autónál nem is értem sem a gyártót sem a vevő, hogy ezek miért kerültek ki!
Hibalista
- Kuplungpedál nyekergett 36000 km-nél (zsírozás segített) - Multiair vezérlés 40000 km-nél (szavatosságban vállalta a szerviz)
Ide hordtam szervizbe
Fiat Autóház Budaörs
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 36500 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Linea 1.4 T-Jet Emotion | Következő autója? | Delta |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.8/10) |
