A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1.6 Mjet 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pozitív csalódás

Szöveges ítélet

Harmadik éve használjuk a kicsikét, már 140 ezer km volt benne, amikor az első tulajdonostól átvettük.
Most 220 ezer km fölött járunk, és mindeddig nagyon meg vagyunk elégedve a teljesítményével. Megbízható, egyszer sem hagyott ott minket sehol. 90%-ban országúton, 10%-ban autópályán használjuk. A fogyasztása nagyon baráti, vegyes használat mellett is megáll 5.5 l körül. Országúti használat mellett 1800-as fordulatnál 4,3-4,7 l. Szuper! Ha autópályán nyomjuk neki, 140-160 km/h-val menve is max. 6 l!
Átvétel után jobb oldali első lengőkar csere, és az előző tulajnál még gond volt a részecskeszűrővel. A motorolajba belejutott a gázolaj a részecskeszűrő hibás működése miatt, úgyhogy a legegyszerűbbnek láttuk a későbbi gondok megelőzése végett egyszerűen kiköttetni. Azóta sincs problémánk vele, a motorolaj nem szaporodik és nem is fogy. Bemérettük a porlasztókat, 2 gyengébben muzsikált a többinél, de addig nem bántottuk, amíg nem rosszabbodott. Amikor kicseréltettük, kiderült, hogy a gázolajszivattyú tengelyén lévő hézagoló alátétből apró fémforgács jutott az üzemanyagba, ami a porlasztók meghibásodásához vezetett. A hiba orvoslása után az autó fogyasztása csökkent, teljesítménye érezhetően megnőtt.
Az autó összességében nagyon dinamikus, élvezetes a vezetése, jó a menetstabilitása. Viszonylag nagy ívben fordul, de ez csak megszokás kérdése. A belső tere igényes és szép, az ülések hosszú távon is kényelmesek.

Hátrányok:
- Alacsony. Huppanóknál állandóan figyelni kell, hogy ne érjen le az alja.
- A gyári rádiója nagyon nehezen találja az adókat. Kicseréltettük Pioneer-re, de
ez sem oldotta meg a problémát. Valami az antennájával vagy a vezetékekkel lehet.
- Világítás. Valamelyik izzó mindig kiég. Próbálkoztunk drága izzókkal is, hátha az
a gond, de azok sem bírták. A generátorra rámérettünk többször, de nem tölt túl.

Összességében az autó 200 e km fölött is szépen muzsikál, imádjuk vezetni. A hibák, amiket felsoroltunk gyakorlatilag az első tulajdonosnál töltött időkből erednek, amik megoldásának halogatása vezethetett az eladáshoz. A mi használatunk alatt semmi komoly hiba nem fordult elő.

A megvétele előtt sokan le akartak beszélni az olasz autókról, de nem bántuk meg a döntést, még biztosan jó ideig megtartjuk.

Hibalista

- Jobb első lengőkarcsere, részecskeszűrő hiba, porlasztók cseréje, amit a gázolajszivattyú tengelyén lévő alátét kopása miatti fémforgács okozott

Ide hordtam szervizbe

Saját szerelő

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)