A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1.4 T-Jet 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olaszosan dögös kisördög

Szöveges ítélet

Ez az első autóm. Próbáltak lebeszélni, hogy olasz autót vegyek mondván, "mert az olasz autók megbízhatatlanok. Vegyek valami japánt, vagy német verdát". Nem mondhatom, hogy túlzásbavittem a keresgélést, hogy milyen autót vegyek. Megnéztem a Toyota Aurist, Maga a belseje tetszett, de a belső (mű)anyag használat és az 1.6-os motor lomha menettulajdonsága eltántoritott attól, hogy Aurist vegyek. Voltam Golf lesben is, mert mindigis tetszett a Golf. Az is 1.6-os volt, de az sem fogott meg különösebben. Olyan volt, mintha nem éreztem volna jól magam benne. Harmadszorra belátogattunk a kollégámmal a Fiat szalonba. Már akkor nagyon megtetszett a Bravo. Csak igy külsőre is nagyon eltalálták a formáját. Azt mondta a kollégám, hogy ne üljek bele, mert nem fogok akarni kiszállni belőle. És igaza volt. Megvolt az érzés, hogy "ez az, amit szeretnék. Végre egy autó, amiben jól érzem magam". A szalonban kellemesen körbeugráltak és még egy próbakörre is rábeszéltek (1.4 T-Jet 120 paci). Ez lett a vesztem :-) Végre olyan menettulajdonságok, amire vágytam. Jó, tényleg nem egy rakéta, de egy sima 1.4, vagy 1.6 elbújhat mellette ez biztos. Aztán egy nap gondolkodás után visszamentem a szalonba és megrendeltem :-). Elefántcson szinben, rendeltem bele plusszba könyöktámaszt (belső rekesszel, ami a klima hőmérsékletét fújja a rekeszbe), bőr boritású kórmányt, sebességváltót, és tolatóradart.
Nagyon komoly ötlet volt, hogy a kis 1.4-est megbolonditották egy turboval. 2000-es fordulatnál előbújik a kisördög a motorból és meglóditja a autót. Ha előzni akarok semmi gond, dinamikusan, fürgén megkerüli az előttem autózgatót. Átlagfogyasztás 7,6-ról indult, most igy 3500 km leautókázás után 7,3. Remélem még lejjebb ereszkedik! Még nem hajtom ki a lelkét. 3000 felett még szinte nem is nagyon pörgettem. Imádom, hogy 6 sebességgel rendelkezem előremenetelkor. Jövő héten elviszem egy olajcserére, aztán majd egy kicsit megtaposom a kicsikét :-) Páran irták, hogy a kilátás hátrafelé nem egy nagy élmény. Hát én ezzel már a tesztvezetés során találkoztam. Ezért döntöttem úgy, hogy némi felfizetésért belerakatom a tolatóradart. Egy kicsit sem bántam meg. Ilyen magas hátsó és ilyen kis hátsó ablak már igényli a tolatóradart :-)
Belseje nagyon kényelmes, bár az ülés oldaltartása lehetne kicsit jobb. Én nem bánnám, ha több pakolórekesz volna benne. A műszerfal kidolgozása nagyon tetszik. Olyan sportos. Csak valahogy arra nem jöttem rá, hogy a ködfényszórók kapcsólóinak helyét milyen indittatással rakták oda, ahol vannak. A kanyarodáskor felkapcsoló ködlámpák filozófiájáért viszont csak gratulálni tudok. Az egy komoly és jól használható ötlet. A beltérben felhasznált anyagokkal is meg vagyok elégedve. Hely van benne bőven. Még mögöttem is kényelmesen elférnek. A rádió teljesitményével is meg vagyok elégedve. Nagyon szépen szól. Magas és mély hangok is szépen kijönnek a "torkán". Aki eddig hallotta, csak dicsérte. Nagyon minimális befektetéssel csináltattam bele egy csatlakozót, ami az AUX bemenetre van rákötve. Külsőleg hozzá tudok kapcsolni 3,5 jack segitségével akár egy iPod-ot is vagy bármilyen mp3 lejátszót. Szépen belerakattam a szervizbe, nehogy a garancia bánja :-)

A csomagtartója is megfelelő méretekkel rendelkezik. Lehet bele pakolni :-)

Pár hét múlva még alufelniket szeretnék rá vásárolni, hogy tökéletes legyen a kép :-)

2009-02-17
********************************************
Megvolt az olajcsere. Összvissz fizettem 86 eurot (olaj, olajfilter, munka). Megcsinálták megvárásra. Várakoztam kb. 50 percet. Hogy őszinte legyek nem hittem volna, hogy 100 euro alatt megúszom, de igy lett. Örültem is neki. A szervizes mondta, hogy egy alapdiagnosztikán (nem is értem pontosan, mit akar az jelenteni) is átment az autó és mindent rendben találtak. Pontosabban, hogy nem találtak semmi hibát. Ennek külön örültem :-) Csak maradjon is igy.
Már vadászom az alufelnit, mert ha az idő engedi kb. másfél hónap múlva visszakerülnek a nyári gumik. :-)

2009-02-24
********************************************
A hétvégén hazalátogattam (200 km a munkahelyemtől). Gondoltam lenullázom a fogyasztásmérőt. 7,4 volt már egy ideje (nem volt már rég lenullázva). Meglepődve vettem észre ideérve, hogy az átlagfogyasztásom egy olyan útszakaszon, amit falvakon, falvak között, autópályán tettem meg 6,7 liter lett. Az tény, hogy nagyon nyugodt tempót diktáltam, de akkor is kellemesen meglepődtem.

2009-04-07
********************************************
Végre javul az idő. Megvettem az alufelniket. Már rá is kerültek az autóra. Nagyon meg tudja dobni az az autó külsejét. Kis sportos dög lett :-) Töltöttem fel képeket is.
Hála az égnek, semmi hibát nem észleltem azóta sem. Remélem igy is marad!

Hibalista

- A tompitott fényszórókat kellett beállittatnom, mert elállitódtak kicsit.
- A motorháztető alatt (ott ahol két kar tartja az egészet )egy guli darab elszabadult a motorháztető felemelésétől. Olyan furán van megoldva

Ide hordtam szervizbe

Dunaszerdahely (Szlovákia) DUNAUTO

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5600
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? az még odébb van :-)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)