A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1,4 

Az ítélet értékelése
1,0(2 db)

Nem minden arany, ami jól néz ki

Szöveges ítélet

Én csak béreltem közel négy hónapig az autót. Úgy tudom, nem a fapados alapkivitelt kaptam, hanem némileg extrákkal ellátott darabot (ha jól tudom, 4,2 milla volt a beszerzési ára, és 1,4-es, 90 lovas motor volt benne).
Az autó kívül-belül nagyon tetszetős, úgyis mondhatnám, dögös. Nekem is és a családnak is nagyon tetszett. Sok autót vezettem már, de ilyen jó fogású, kinézetű és erősségű kormánya egyiknek sem volt. Azt hiszem, ez például egy tökéletes része a kocsinak. Az ülések jó kialakításúak, de hátul igen csekély a hely. Én 190 cm magas vagyok, mögöttem a 3 éves gyerekem a gyerekülésben csak úgy fért el, ha én kényelmetlenül közel toltam az ülésemet a kormányhoz.

Ehhez képest az autó megdöbbentően széles. Én egy Avensisből ültem át, és azt tapasztaltam, hogy azokra a "kicentizett" mélygarázsi parkolóhelyekre, amikre Avensissel simán beálltam, Bravo-val bizony csak nagyon nehézkesen, többszöri nekifutással sikerült. Leginkább az autómosóban derült fény a szélességre: a törzshelyemre csak behajtott tükörrel tudtam beállni a Bravoval : ((

A csomagtér egészen megfelelő, ahhoz képest, hogy 5 ajtós.

Ami igazán csalódást okozott, az a motor. Azt hiszem, erre nem az a jó szó, hogy gyenge, meg, hogy alapkivitel, hanem az, hogy vicc. Gyakorlatilag csak teligázzal bírható rá, hogy normál utcai sebességre gyorsuljon. A váltó áttételei érthetetlenek: nekem sokszor hármasban jobban gyorsult alacsony sebességről, mint kettesben. Az ötödik és a hatodik fokozat között pedig nem vettem észre a különbséget (egyikben sem képes még a legkisebb emelkedőn sem felmenni az autópályán). További gond, hogy kb. 2000 km után azt vettük észre, hogy 3000-es fordulat felett bántóan kopog a motor (bár már alapjáraton is inkább hasonlít egy dízelre, mint egy benzinesre).

Ami még csalódás: a sebváltó kar szoknyája egyszerűen kinyílt. Kiderült, hogy egy tépőzár tartja össze a két szélét, ami sajna elfáradt (3000 km után). Az utasoldali ajtó már 2000 km után úgy nyikorgott nyitáskor, mint az ólajtó. A távirányítós központi zár néha szabadásgra ment. Aztán egyszer csak jó lett, minden előzmény nélkül. A középkonzol egyik díszítő eleme kb 2000 km után elkezdett leesni. Néha valami morgott az autóban menet közben, de nem tudtam rájönni, honnan jön a hang. Néha nem volt morgás.

Azt hiszem, bármennyire is dögös az autó, ár/érték arányban nem lesz nyerő. Csak fanatikus Fiat rajongóknak ajánlom, mert ez egy igazi Fiat, annak minden jó és (sajnos) rossz tulajdonságával együtt.

Hibalista

- Tudtommal semmi sem romlott el, de több dolog is esélyes...

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 1500
Megbízhatóság (3) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Avensis Következő autója? VW Jetta
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)