Mutatós darab...
Szöveges ítélet
Ez életem első (és utolsó) uj autója ugyhogy mielőtt megvettem alaposan körbenéztem a konkurenciánál és állíthatom hogy ár-érték arány szempontjából győztes a Bravo!
A teljesítményére nem lehet panasz...sőt kifejezetten jó!Váltója nekem kicsit idegen ehhez a motorhoz...nem szereti a gyors váltásokat!futóművel, fékekkel nincs gond!A design kívül-belül tökéletesnek mondható..eddig mindenki dicsérte!! :) Aki teheti sport csomagot kérjen mert az ülései annak sokkal jobbak! Másokkal ellntétben nekem még soha nem volt gond a központi távirányítójával....viszont a hűtővíz 6000 km alatt a min szintre csökkent+nykergő hangot ad az élkszíjtárcsám....ja meg előfordult (kb 3x egy hét alatt)hogy elsőre nem indult el pár nap állás után,de azóta semmi!
Biztos ezek után néhányan már leírnák hogy olasz autó **ar autó, de én állíthatóm hogy a német meg a francia se jobb semmivel...(mindegyik volt, több is) japánt meg nem tudom olyanom még nem volt de nem is akarok....
Hibalista
- valójában még semmi nagy dolog...
Ide hordtam szervizbe
Riegler Győr
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 6100 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 406 | Következő autója? | Alfa 159 vagy Peugeot 407 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
