A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1.4 T-jet 120 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Másodszorra is Bravo

Szöveges ítélet

Április végén vettem át az autót, ami alig 6 hét után érkezett rendelésből. Maranello bordó Dynamic T-jet 120 le + sport csomag, ESP, Blue&Me, sötét üveg, tempomat, ... . Összességében nagyon elégedett vagyok vele, azt kaptam amit vártam, egyetlen dolgot kivéve, ami nem más mint a fogyasztása. Városban még nem is mondanám vészesnek, a 8.7 l/100 Km gyári értéket, amit még alul is tudok múlni, ha nem nagyon csúszok bele komolyabb dugóba, de az autópálya 130-as tempót szintén 8 l körül prezentálja, ami azért több mint vártam, bár lehet, hogy 16-os kerékkel kevesebb lenne a fogyi. Hogyha igaz, akkor ez azért valamelyest csökkeni fog, úgy 10e Km után.
Ami talán negatívum a hátra történő kilátás (inkább ki nem látás :-)) ) dehát ez a design áldozata és nem olyan vészes, mint amilyen elsőre volt. Hátul kicsit szűkös, különösen mögöttem (183 cm vagyok), de ez engem nem-igen zavar, nálam alig kissebbek azért elférnek, meghát ritkán ülök hátul a saját autómban. Ugyanakkor elől kifejezetten tágas, különösen a jól előre nyúló szélvédő ad hatalmas térérzetet. A kilátást a vastag oszlopok is negatívan befolyásolják, de a nagy külső tükrök viszont sokmindenben kárpótolnak. Mind a belső design, mind pedig a felhasznált anyagok minősége is megállná a helyét akár a prémium kategóriában is. A kesztyűtartót tényleg nehéz elérni, de ahányszor én használom, nem zavaró a távolsága. Az első illetve hátsó ködlámpa kapcsoló helyével azonban semmi problémám. A középső konzol jobb oldala, bőven elérhető és látható helyen van. Inkább legyen itt, mint sok más autóban a bal térd előtt eldugva.
Remélem a jövőben is megbízható marad az autó és akkor továbbra is jóban leszünk.
További tapasztalatokkal visszatérek a jövőben.

Hibalista

- Ezidáig semmi. (leszámítva a távirányító tipushibáját)

Ide hordtam szervizbe

Best Autóház (ajánlot olajcsere 2700 kM-nél)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8450
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Bravo HGT Következő autója? egy ideig semmi :-)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)