A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1.4 T-Jet 120 Le 

Az ítélet értékelése
5,0(4 db)

Második szerelem

Szöveges ítélet

Stilo után döntöttem a Bravo mellett. Nem feltétlen akartam megint fiatot, nem vagyok megszállott fiatos, de ezért a pénzért ilyen szép, magas felszereltségű autót, ilyen teljesítménnyel nem nagyon találtam. A seat leon belseje nem tetszett, octavia méretben bejött, de a többi kritériumnál kiesett, és még sok más autó megtekintése után maradt a fiat.
Nincs ebben a kategoriában - az én ízlésem szerint - olyan autó ami egyaránt szebb lenne kívűl-belül.
Még most ismerkedünk, de kezdem már megszokni, nekem nagyon tetszik. Jól megy, de még csak kímélő üzemmódban használom. Eddig nem csalódtam.
A tempomat nagyon tetszik. Az ESP-ből eddig csak a hill holder funkciót használtam, előszőr meglepett, de rögtön meg is tetszett.
Kényelmes, jól vezethető. A külső tükrök hatalmasak ellentétben a stiloval. Szerintem ezek a tükrök kellően kompezálják a korlátozott kilátást hátra.
Van pár apróság, ami visszalépés a stilohoz képest. Pl a motorháztető a bravon kitámasztós a stilon gázdugattyús, ajtókon nincs kilépőfény ellenben a stiloval ahol van........
Sokan elvi alapon ítélkeznek autók felett, én nem vagyok ilyen.

Az autóbérlős ítélkezőket nem értem.
pl a ködlámpa kapcsoló, miért is kell olyan sűrűn kapcsolgatni? Biztos a verőfényes napsütésben is ködlámpával kocsikázók közé tartoznak. Kíváncsi lennék ebben a kategoriában mi felelne meg nekik.
A 90 Le-s persze, hogy nem repeszt egy 1250kg-os autóval. Ezt talán figyelembe kellene venni. Kényelmes autókázásra való. Ezért is választottam erősebb motorral. A stiloban éppen elég volt ez a szívó 1.4-es. Meg sem fordult a fejemben, hogy egy 150kilóval nehezebb autóba ugyanezt a motort kérjem.

Biztatóan csökken a fogyasztás, 10 literrről indultam, most 1800km megtétele után 8,3-al kijöttem egyszer.
Sajnos kipróbálhattam vészhelyzetben mit produkál a kocsi, hirtelen manőverek közepette is végig stabilan gurult az autó (gondolom nem kis szerepe volt az ESP-nek és a 225-ös gumiknak ), nem éreztem, hogy kitörne a kocsi és megúsztuk a kalandot. Azt hiszem toleráns autó és a váratlan helyzetekben is lehet számítani rá.

5600km. A bal első ablak egy napig sztrájkolt.
Szeretem, még dolgozni is vidámabban megyek ezzel a gyönyörűséggel. 4000km-nél lecseréltettem az olajat. Mostanság már oda-odalépek neki és élvezem. Nagyon meg tud indulni. Remélem komolyabb hibák nem lesznek, már ezekkel is überelte a stilomat.
Fogyasztásban megközelíteni sem tudom a gyári értékeket. Arra számítottam, hogy több lesz, mint a gyári adat (6,7), 8 literre számítottam, ezzel szemben a 8,5-öt is felülről közelítem.

A fogyasztás csökkent. 6,8 és 8 liter között, mikor hogy jön össze.

Lassan elérem a 30000Km-t. Összességében elégedett vagyok. Az ismert vízszivárgásokon túl vagyunk, remélem több probléma már nem lesz, főleg, hogy a jövőhéten lejár a gari. Az autó gyönyörű, még mindig elvarázsol.

A 30000-es szervíz rendben meg volt.
Plusszban kértem, hogy a bal első ajtó zárat is csinálják meg, mert szorul.
Nem csinálták meg. Befújták WD40-el, aminek hatására 1 napig könnyebben nyílt az ajtó (de még így is szorosabb volt a többinél). Jött még egy kis kamu duma, hogy a kilincs így meg úgy, toljam előre, mert elmozdul hátra, bla bla bla.

Így ment egy darabig, amíg el nem jött a pillanat, hogy nem tudtam kiszállni az autóból, úgy beszorult a zár. Sem a belső, sem a külső kilinccsel nem nyílt. Kb 10. kétségbeesett probálkozásra sikerült kinyitni.
A valóságban a B oszlopon a zár ellendarabja (ütközője) mozdult el. T40-es torx csavarhúzó beszerzése után 10 perces meló volt beállítani. Azóta is tökéletes.

Bal első ablak:
Nos nem testelés volt. A mechanika felfogatása volt laza. Ajtókárpit le, mechanika beállít. Azóta is jó. Ezt is nekem kellett megcsinálni két sikertelen szervízlátogatás után.

57000km Minden rendben.

61000km Minden rendben. Meg volt a 60ezres szervíz.
Nem tudom elhinni, hogy azt a fránya olajszűrőt nem lehet úgy kicserélni, hogy a csere után ne gyűljön össze egy jó adag olaj az alsó motor takaró burkolaton......

65000km Minden rendben.

76443km Bal féltengely gumiharang alól elindult a zsír kifele. Gumiharang+bilincs csere.

78532km Első féktárcsa+betét csere.

79000km Minden rendben.

81652km Vezérlés csere.

84500km Eladtam. Miért? Mert megzúzta egy suzuki, én balfék, meg úgy voltam vele, hogy, fizeti a biztosítója, nem terhelem ezzel magam, leadtam márkaszervízbe, hogy csinálják meg. Óriási hiba volt. Soha többet! Itthon a garázsban jobb lett volna. Ilyen butaságot mégegyszer nem teszek.
Nem kívánom tovább részletezni, a lényeg, hogy mérgemben felraktam a hahu-ra és másnap elvitték. Időm sem volt meggondolni magam. Aztán elkezdtem használt autókat (3-4 éves) nézegetni és rá kellett jönnöm, hogy az enyém a történtek ellenére is nagyon jó autó volt.
Veszek egy új Lancia Deltát.

A lényeg, hogy szerettem, szép és jó autó volt. Nem bántam, meg hogy megvettem.

Hibalista

- Hűtővíz szivárgás 2X a termosztát háznál, 1x a vízpumpánál. Gariban javítva. - - Bal első ablak néha nem működött. Valószínűleg egy laza testelés volt az oka. mióta meg lett húzva nem csinálta, meglátjuk. Nos nem az volt. Ezt is nekem kellett megcsinálni. - - Bal első ajtó zár szorult. - - Bal féltnegely gumiharang.

Ide hordtam szervizbe

Néro M5 Rendesek, de nagyon drága. Egy olajcsere, vitt olajjal 14500Ft, brutális szerintem. Fiat Atlasz, Üllő Eleinte elégedett voltam, de csalódnom kellett később.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Fiat Szabó Érd, Eleinte velük is elégedett voltam,de..... Az ajtózár szorulást nem csinálták meg.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 84500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Stilo 1.4 16v Következő autója? Delta
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)