A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1.4 T-JET 150 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Korrekt társ

Szöveges ítélet

Azért írom meg ezt az értékelést, mert vásárlás előtt én is innen tájékozódtam, és gondoltam hasznos lehet egy kis info.

A kocsi egy Fiat Bravo 2007 1.4 T-JET 150LE Sport, Skydome, xenon. Tehát egy elég jól felszerelt példányról van szó.

A kocsinak én vagyok a második tulajdonosa, Magyarországon lett üzembe helyezve, megkímélt állapotban, szerető gazdától vettem. Elsőre is az volt a célom, hogy ne egy lelakott példányt vegyek olcsón, amire a következő fél évben megint ráköltöm a vétel árat, hanem konkrétan az elérhető 5 legdrágább használtautó közül választottam a sajátomat. Ez másoknak lehet, hogy furcsa lenne, de tényleg olyat kerestem, ami jó állapotban van, és volt gazdája, nem pedig innen onnan lett összekukázva. Tehát vettem relatív drágán egy Fiat Bravot.

Az eddigi tapasztalataim vegyesek, de nem a kocsi miatt. Az autó 100% hozza azt amire való, amit vettem. Tökéletesen működik, sportos, jó a megjelenése, olcsó fenntartani, utazni, kirándulni lehet vele, városban tökéletes, tehát nem lehet rá rosszat mondani.
A probléma a saját elvárásaimmal, igényeimmel van. Szerintem a Skydome tetőablak teljesen felesleges extra, a következő automban nem lesz - csak hangosabb és nehezebb tőle az autó. Azon a 10 napon amikor valóban használja is az ember, jól néz ki, de csak probléma forrás. Nekem kicsit hangos az autó autópályázás mellett - lehet, hogy a Skydome tető, de 130 felett nem szeretek utazni benne mert a szélzaj felerősödik. A zaj és a motor karaktere sem szereti a 130 fölötti tempót hosszabb ideig - tehát az autópályázásra nem ez a legjobb, én pedig szeretek azt. A futómű nem a legbonyolultabb, cserébe viszont olcsó. A motor szerintem egészen izgalmas,lehet vele menni, kis turbós olasz. Szigorúan 8-10.000 km olajcsere, mert különben drágább javítás lesz... 150 LE, 6.5-7 literes fogyasztás, nem rossz. Számomra az a fura, hogy nyáron érződik rajta, ha megy a klíma. Ezzel is nehezen bírkóztam meg.
Típushibája az M32 váltó, ami nálam még jó, de tudom, hogy azt minden autóban kell javítani.

Összeségében számomra tökéletes első autó, mert kitapasztalom, hogy a következőnek milyennek kell lenni. Úgy tűnik jól jártam a drágább választással, eddig lassan 2 év alatt csak olajat kapott (és egy berohadt féknyerget).

Hibalista

- Féknyereg, Olajcsere

Ide hordtam szervizbe

Alfa-Szatmári Monza 08 Kft.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)