Italian Stallion
Szöveges ítélet
Senki sem szokta kétségbe vonni az olaszok design érzékét, és senki sem vitatja, legalábbis azt hiszem, hogy amit a digók terveznek, az csak szép lehet!! (bár a Multipla, hát ....)
De a minőség, hát az sajnos nem az erősségük!!
Volt egy 2000-es Brava-m, amit nagyon szerettem, majd egy NAGYON NAGY mellényulás a Peugeot 307 HDI után egy 2001-es Bravo!!! Imádtam, 16-os alukerekek, sérülésmentes kaszni, 4cm -et ültetve, 1.6-os 103 LE-ős motor, szóval csak imádni lehetett, de és sajnos van de, azt hiszem minden hónapra adott a szervíznek valami munkát, és nekem 2 év alatt TÖBB mint 400.000ft plusz kiadást!! De ez az ítélet nem erről szól, hanem próbálom védeni a diplomám, hogy hogyan vehettem egy ilyen csoda után egy Suzuki Swift-et!!! mert kellett valami, ami megbízható!! Na az az volt, viszont ha beálltam egy parkolóba, akkor állt még mellettem legalább 5 ugyanolyan!! Persze van akit ez abszolút nem zavar, de én nem tudtam sajnos megszeretni!! Tényleg hibátlan, akinek csak az számít, annak csak ajánlani tudom!!
De mikor megjelent az új Bravo, tudtam ez lesz a következő!!!
Sajnos megjelenéskor még csak 1.4-es 90 lovas volt belőle, amit ki is próbáltam, de az egy kicsit sem nyerte meg a tetszésem!! Nekem fontos, hogy egy tisztességes versenykerós ne száguldjon el mellettem úgy, mintha én állnék!! A diesel pedig a Peugeot után, nálam szóba sem jöhet többet!!! De nemrég, teljesen véletlen egy szombat délelőtt benéztem a békéscsabai FIAT szalonba, ahol 3.610.000ft-ért hozzájutottunk egy 120 lovas T-JET hez, ami a dynamic felszereltségen túl, még tempomatot, digitklimát és sötételt ablakokat is tartalmazott!! Ennyi pénzért nem tudtam otthagyni, és mivel ez csak egy 20 napos akció volt, nem is volt sok időm gondolkodni!! Maga az autó az szerintem gyönyörű, bár ez nagyon szubjektív, de szerintem tényleg nagyon szép!! Próbáltam keresni a hibákat a formájában, de nem nagyon találtam benne!! A motor az szerintem nagyon jó, a nyomatéka az ami abszolút lenyűgöző!! Az 1.8-as Stilo igaz hogy 133Le, de csak 155 NM nyomatéka van!! Tényleg, ahogy a turbónak sikerül felfújni a motort, és ez már 2000 környékén sikerül neki, onnan már van nyomatéka, szabályzáíg húz, és még 6-ikban is lehet vele előzni, persze nem 40-ről!!! Komolyan lenyűgöző, amikor megy vele az ember, eszébe sem jut, hogy ez egy egynégyes motor!! Azért van egy pár dolog, ami kicsi üröm az örömben, pl a túl lágyra sikerült futómű, ami kanyarban kicsit nyeklik csuklik, de lassabban kell kanyarodni, vagy egy ültetőrugó garnitúrával kell megoldanni a problémát!!
A másik, és ez a zsebbenyúlósabb, a fogyasztása!! Nekem még 9 nél kevesebbet városon kívűl sem evett, de 13-at azt már tudott kajálni!!!! Sajnos én abban nem bízok, hogy ez kevesebb lesz majd 5000km után. Persze erre tanult barátom annyit mondott, "mennyél 50-el és 90-el, akkor majd kevest fog enni!!" Persze az ember nem azért vesz T-JET-et, mert a benzint akarja visszatermeltetni a motorból a tankba, hanem mert szert dinamikusan közlekedni, és tempósan haladni!! Szóval csak ajánlani tudom mindenkinek, és ha lesz szívesen kipróbálom majd az 1.8 T-JET!! Az biztosan brutális lesz!! Ami nagyon jó érzés, hogy alig alig látni belőle az utakon!!! Egyszerűen IMÁDOM!!!!!
Hibalista
- SEMMI
Ide hordtam szervizbe
Auto-Brill KFT. Békéscsaba
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 1 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3700 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | swift 1.3 GLX CD AC | Következő autója? | Lancia Delta |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
