A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1.4 active 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Igazi latin szerető- tolószékben

Szöveges ítélet

Egy 90 LE-nél gyengébb autót cseréltem erre a darabra. Vásárláskor nem vártam kirobbanó teljesítményt, ismertem a kocsi adatait, a megadott adatokat hozza is, nem egy erőgép, arra való amire csinálták, nyugodt utazásra.
A hibák: A kormányzás iszonyúan szar. A kerekek és az út kapcsolatáról semmit nem érezni a kormányon keresztül, egy-egy temposabb kanyarban a sofőr csak a seggével érzékeli hogy tapadnak-e még a gumik, vagy már csúszik- ebben nagy segítség a vezető füle is, talán meghallja időben a kerekek nyikorgását.
Az ülések oldaltartása szinte NULLA! Egy olasz kocsitól az ember nem ezt várná. Az ülőlap átlagos méretű, a comboknak megfelelő alátámasztást ad, azért lehetne kicsivel nagyobb, hosszabb úton fárasztó.
Az A-oszlop igen vaskos, bár egy 5-ös töréstesztű autónál ez normális, mégis rontja a kilátást, főleg kanyarokban, gyalogosok resszkessenek. Ugyanez mondható el a C-oszlopról is. Tolatóradar nélkül csak saszeműeknek ajánlom, vagy mint a kamionoknál legyen segítőszemélyzet az eslő időkben, a lőréseken nem sokat látni.
A váltó kicsit hosszú úton jár, de megszokható. Az viszont kevésbé szokható meg, hogy a váltót mintha takonyban kapcsolgatná az ember, szóval igen pontatlan a megvezetése.
Abba csak belegondolni sem merek, hogy mi minden fog külön életet élve rezegni a kocsi belső terében pár tíz ezer km mulva.
A csomagtartó a kategóriában jónak számít, viszont a magas perem idegesítő főleg nehéz csomagok esetén.
A fényezés sok kívánnivalót hagy maga után, a legapróbb kőfelverődés is hamar meglátszik.
Belül igazán elkelt volna még pár rakodórekesz... termeteseb férfi társaim utazás alaklmával szendvicseiket max az anyósülésen tárolhatják- nem beszélve a (szigorúan alkoholmentes) sörről, mert azért egy olasz kocsit vezető férfi ne igyék vizet. Egyébként a pohártartónak nevezett mini-kráter teljesen alkalmatlan bármire, max. rágógumit lehet tárolni benne.
Az egyik legnagyobb gyengesége a kocsinak a fényszórói. Sötét úton nem kellően világítanak, a kocsi előtt igen rövidke szakasz belátható- nagyban hozzájárulva ezzel az öt csillagos teszt megtapasztalásához.
A hátó utasok helykínálata akategóriban jónak mondható, bár a sportosság jegyében kialakított meredeken ereszkedő tető miatt a hátsó utasoknak nem célszerű felzselézni hajukat, még kiszúrja a tetőt. Itt szeretném megemlíteni, hogy aki 40kg-nál nehezebb testű utasokat szállít hátul és az útja egy hegyi szerpentinen vezet, a kocsit ezzel a motorizáltsággal nem fogja tudni 2. fokozatnál feljebb kapcsolni.
A fékekre komoly panasz nincs, teszik a dolgukat csendben hatékonyan. Az ablaktörlő hatékonysága vetekszik egy használt papírzsbekendő hatékonyságával, csíkosan töröl, apró vizcseppekből álló csíkokat hagyva maga után.
És ami ma elfogadott új kocsik esetében, bár idegesítő: OLAJFOGYASZTÁS!!!! A kocsi 5000 km alatt a nivo pálca max jelzésétől a feléig bekajálta az olajat! Egyetlen előző kocsim sem kért egy deci olajat sem, soha, főleg nem az újak! A szervíz szerint ez meg fog szűnni, még nem koptak össze az alkatrészek megfelelően... olcsó magyarázat! Egy szívó benzines új motor ne fogyasszon olajat, ha nem ladáról beszélünk!
Ennyi a hibákról. A kocsi amugy hsűéges társa lehet a mindennapokban az embernek, akár napi rutinra használja, akár nagyobb utakra. Az utazási kényelem elfogadható, menetdinamikáról ennél a motornál nemigen bezélhetünk, de ez az alap motor, aki teljesítményt szeretne, mindenképp keresse a T-jet felíratot a hűtőmaszkon. A kocsi gyári hangrendszere átlagosnak mondható, sokkal jobb és sokkal rosszabb is van. Átlagban egy megfelelően használható autó, de mindenképp ajánlatos már néhány tíz ezer km-es vezetési gyakorlat mielőtt valaki ebben a márkában gondolkodna, nála jóval könnyebben vezethető szekereket is létrehozott már az autóipar.

Hibalista

- Új korától kezdve a vezető oldali első ajtó, A-oszlop gyanúsan nyöszörög. Egyébként még nem romlot el semmi, ennyi idő után nem is kéne

Ide hordtam szervizbe

Ábel autóház pécs

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

a munkatempó hagy némi kívánnivalót maga után, de az udvariasság és segítőkészség kifogástalan

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? astra Következő autója? Lexus
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)