A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1,4 T-jet Dynamic 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

FIAT :)) BRAVO!!

Szöveges ítélet

Azt hiszem én is úgy fogtam autóvásárlásba, mint bárki más aki Bravo-t vett. Megláttam és beleszerettem, aztán próbáltam bebizonyítani magamnak, hogy miért ne vegyek másik autót. Sikerült :)
Persze a barátok feltették a kérdést "Teljesen hülye vagy? Miért akarsz FIAT-ot venni? Elment az eszed?"
Rengeteg olvastam ezt a rovatot minden nap többször visszatértem ide, van-e újabb vélemény...
Az általam kiválasztott modell: 1,4 T-jet Dynamic és a felszereltségbe belekerült még: Sport csomag (szônyeg, deréktámasz a vezetôülésen, sportpedálok, spoilerek, krómbetétek (gyönyörű a bőrkormány) ), extra fényezés (gyöngyház), ESP (Hill Holder-rel), 17 collos alufelni, kétzónás digitklíma, kormányról vezérelhető MP3 lejátszó, tempomat, acélpótkerék, sportos belső kárpit, függönylégzsák, 3. hátsó fejtámla.
Miután bementem más autómárkák kereskedőihez érdekes dolgot tapasztaltam. Foglaljon helyet mit szeretne a kedves vevő effektus után elmondtam, hogy milyen felszereltségű Bravo-t néztem ki 4,15 m Ft-ért az volt a válasz, hogy álljon fel a vevő és viszlát nem tudok ilyen jó ajánlatot adni. Persze próbálták szapulni egy kicsit a választást, hogy a FIAT az nem jó márka, stb.
De így is sikerült az érzelmi alapon meghozott döntésemet, matematikailag is igazolnom.
Aztán végre elérkezett a nap amikor átvehettem.
Azóta a következő jó és rossz véleményem alakult ki.
Rossz: 189 cm magas vagyok és a fejem mellett a B oszlop van, ezért az oldalra való kilátás nagyon mérsékelt. Kitolatni egy parkolóból nagyon nehéz, mert a hátra való kilátás is csekély. Állítólag ez a sok vastag oszlop volt az 5*-s törésteszt ára. Hölgyeknek nem annyira ajánlom a Bravot-t, mert az autó körvonalai nem láthatóak. Érzésből kell vezetni. Ma már tolató radar nélkül nem venném meg. A tempomat karja nem túl szerencsés megoldás. A kormánytól nem lehet látni és néha azzal akartam indexelni.
Több rosszat nem tudok mondani. Bár az átadásnál felhívták a figyelmemet, hogy néha nem fog működni a távirányító és kulccsal kell majd nyitnom. "Megfog szólalni a riasztó és ha igen akkor mit tegyek?" kérdésemre a válasz az volt, hogy nem tudják.
A bajuszkapcsolókban nincs világítás (nem emlékszem más autóban van-e), de sokat szerencsétlenkedtem sötétben.
Jó: Gyönyörű kívül-belül. A maranelló piros színe nagyon jól harmonizál a sail ülés huzat piros betétjével és a piros cérnával amelyet a bőrkormány, sebváltószoknya és kézifékkar megvarrásánál használtak. A belső nyitókilincs kapott egy nagyon elegáns megvilágítást.
A futómű nagyon jól viselkedik, szépen tartja az autót kanyarban is (az Octavia II. ehhez képest csapni való). A motor teljesítményével sincs semmi baj, bár még teljesen nyers a motor, hiszem alig használtam, de így is nagyon jól gyorsul és húz az autó. A fogyasztás egyenlőre magas de remélem csökkeni fog. A city kormány üzemmódban egy újszülött csecsemő is tudná tekerni a kormányt annyira könnyen forgatható.

Ez egy nagyon jól kinéző, vezethető és szerethető autó. Remélem a hosszabb távú használat is ezt fogja igazolni.

15.000 km után a fogyasztás nem csökkent.
Városban bőven 10 liter felett,
autópálya 130-nál 9 liter,
városon kívül 90-nél 7 liter,
átlag fogyasztás 8,6 liter.

Ez köszönő viszonyban sincs a gyári adatokkal és azoktól nagyon nagy mértékben tér el. Ettől folyamatosan becsapva érzem magam. Pedig a talpam alatt egy üres tojáshéj sem törne el.... :)
Egyenlőre más probléma nem lépett fel.

Hibalista

- Hála Istennek még semmi sem romlott el rajta, de még csak 4 napos.

Ide hordtam szervizbe

Még nem vittem, de már kaptam olyan ajánlatot, hogy 2 - 5000 megtett km között ha beviszem olajcserére akkor nem számítanak fel munkadíjat.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 600
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Octavia II Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)