A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1,4 T-Jet Dynamic 120 LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Első saját autóm

Szöveges ítélet

2008 augusztusában vettem egy nagyon jó akció keretében, a listaárnál közel 1 millkával olcsóbban. Az autó amúgy 2007 decemberi. Az ügyintézés viszonylag gyors volt, 2 hét alatt már vihettem haza első saját autómat.
Az autóról: 1,4 T-Jet 120 LE dinamikus, viszonylag csendes, és a kis cm3-hez képest erős motor. 6. fokozatban 1500 fordulaton 60, és még így is lehet gyorsítani, igaz lomhábban. Közúton simán tartja a lépést nagyobb presztízsű márkákkal.
Számomra hosszabb távon is kényelmes, még hátul is. Igaz a hátul ülőknek nem túl sok kilátás jut a kis ablakok miatt. Emiatt a holttér is jóval nagyobb mint sok más modellnél. Tolatni legjobb a külső tükrök segítségével, bár a távolságot azok sem adják vissza rendesen.
Eddigi tapasztalataim alapján ajánlani tudom mindenkinek. Nem bántam meg hogy ezt a márkát és típust választottam, remélem ez 100000 km után is így lesz.

Frissítés!

130000 km felett járok az autóval. Szinte hibátlan. A kötelező szervizeken kívül csak pár apróságot kellett javítani. Féltengelycsukló keresztek cseréje, gyertya csere, izzó csere. 110000-nél vezérműszíj, vízpumpa+görgő csere, 20000-ből kijött. Sajnos lakótelepi parkolóban áll sokat az autó, emiatt ki van téve amatőr sofőrök ügyetlenkedésének... jobb első sárvédő csere+fényezés. Gyárit rakattam fel, mert az már alapba korrózióvédelemmel ellátva érkezett és pontosan passzolt a régi elem helyére.
Sajnos nekiállt enni az olajat, aminek az okára még nem jöttem rá. De nem szívesen bontatnám meg a motort emiatt, inkább, ha kell pótlom a hiányt.
Több külföldi utazáson vagyok túl az autóval. Szépen, hibátlanul teljesítette az utat mindig. Még 1000 km után sem volt fárasztó a vezetés. Telepakolva, 80% autópályás szakasz után görögbe 6,2-es fogyasztást sikerült elérnem. 120-130-as tempóval, gyári gumikkal. Az új gumikkal majdnem 1 l-el többet eszik. (Hankook)
Nagyon élvezem az utazást ezzel a kocsival. Még sokáig megtartom az tuti :-)

Továbbra is csak ajánlani tudom mindenkinek.

Hibalista

- Eddig csak a távirányítóval voltak problémák, de kulcsos nyitás után megoldódott. 6000 km-nél idő előtti olajcsere, bejáratós motor miatt.

Ide hordtam szervizbe

Autósziget+ Szekszárd

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Ismerős szerelő

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 132000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Opel/Fiat
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)