A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1,9 JTD 8V 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Első FIAT-om, de biztos nem az utolsó

Szöveges ítélet

Szerintem a lehető legjobb választás volt ebben az árkategóriában. Ez az első FIAT-om, de valószínüleg nem az utolsó.
A motor a bejáratás alatt lassan kapott erőre, de most minden rendben, hozza a tőle elvárt nyomatékot. Többségében egyedül ülök benne, sokat pályázok mondjuk tartós 140-150 körül és a fogyasztást nemigen tudom 6,7 alá nyomni még akkor se ha igencsak kényelmesen és odafigyelve nyugizok le 200km-t 130on.
Szeretek kanyarogni, ebben hiba nincs, a kocsi szépen áll kanyarban (aki ismeri: M3ról M30ra a kanyar 165 sima). Csak ebből a fránya lapos ülésből akarok mindig kiesni. Ez mondjuk nagyon nem szimpi. Oldaltartás ZERO.
Az ablaktörlő nem az igazi, ha mos az ember, akkor a rossz lejtés miatt a szélvédő közepén elindul felfelé a menetszéltől a lapátok alatt ragadt ablakmosó folyadék. Apróság, de piszkál!
A digitklíma szuper, szökőévente kell piszkálni, és nagyban javítja a komfortérzetet. A zenecucc szintén hibátlan, bőven elég átlagos használatra, bár a mélynyomós verziót kipróbálnám :)
Nemrég kapott egy Xenon szettet. Az amúgy is kicsit agresszív orr most még jobban taszítja a mazsolákat oldalra, plusz végre látok is, mert a gyári tompított elég diétás volt.
Összességében véve igencsak hozzám nőtt, hű társ a sok km-en.

Hibalista

- Eddig egy, már a kezdetektől jelentkező hiba, miszerint a távirányító néha "elfelejti" nyitni v épp zárni a kocsit. Ilyenkor a lázas nyomkodás sem segít, manuálisan kell csukni az autót, aztán lássanak csodát, megint működik a bicskakulcs távirányítója- nyit majd zár - ahogy kell. Nem komoly dolog, de ha nem tudja az ember, és nem figyel a kattanásra vagy a villanásra, akkor könnyen nyitva marad az autó. Rákérdeztem többször a szalonban, ott megnyugtattak hogy ismert a hiba, de megoldás nincs, mert ÁLLÍTÓLAG csak a Mo.-on futó Bravok csinálják, és hiába jelentik többen, ez kevés meghibásodás ahhoz hogy a FIAT lépjen vmi okosat... De bizakodom :)

Ide hordtam szervizbe

Atlasz Autó Üllő

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 46000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Megane 1,9 D Következő autója? még körvonalazódik
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)