Első FIAT-om, de biztos nem az utolsó
Szöveges ítélet
Szerintem a lehető legjobb választás volt ebben az árkategóriában. Ez az első FIAT-om, de valószínüleg nem az utolsó.
A motor a bejáratás alatt lassan kapott erőre, de most minden rendben, hozza a tőle elvárt nyomatékot. Többségében egyedül ülök benne, sokat pályázok mondjuk tartós 140-150 körül és a fogyasztást nemigen tudom 6,7 alá nyomni még akkor se ha igencsak kényelmesen és odafigyelve nyugizok le 200km-t 130on.
Szeretek kanyarogni, ebben hiba nincs, a kocsi szépen áll kanyarban (aki ismeri: M3ról M30ra a kanyar 165 sima). Csak ebből a fránya lapos ülésből akarok mindig kiesni. Ez mondjuk nagyon nem szimpi. Oldaltartás ZERO.
Az ablaktörlő nem az igazi, ha mos az ember, akkor a rossz lejtés miatt a szélvédő közepén elindul felfelé a menetszéltől a lapátok alatt ragadt ablakmosó folyadék. Apróság, de piszkál!
A digitklíma szuper, szökőévente kell piszkálni, és nagyban javítja a komfortérzetet. A zenecucc szintén hibátlan, bőven elég átlagos használatra, bár a mélynyomós verziót kipróbálnám :)
Nemrég kapott egy Xenon szettet. Az amúgy is kicsit agresszív orr most még jobban taszítja a mazsolákat oldalra, plusz végre látok is, mert a gyári tompított elég diétás volt.
Összességében véve igencsak hozzám nőtt, hű társ a sok km-en.
Hibalista
- Eddig egy, már a kezdetektől jelentkező hiba, miszerint a távirányító néha "elfelejti" nyitni v épp zárni a kocsit. Ilyenkor a lázas nyomkodás sem segít, manuálisan kell csukni az autót, aztán lássanak csodát, megint működik a bicskakulcs távirányítója- nyit majd zár - ahogy kell. Nem komoly dolog, de ha nem tudja az ember, és nem figyel a kattanásra vagy a villanásra, akkor könnyen nyitva marad az autó. Rákérdeztem többször a szalonban, ott megnyugtattak hogy ismert a hiba, de megoldás nincs, mert ÁLLÍTÓLAG csak a Mo.-on futó Bravok csinálják, és hiába jelentik többen, ez kevés meghibásodás ahhoz hogy a FIAT lépjen vmi okosat... De bizakodom :)
Ide hordtam szervizbe
Atlasz Autó Üllő
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 46000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Megane 1,9 D | Következő autója? | még körvonalazódik |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
