A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1.4 T-jet 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Duce

Szöveges ítélet

Az autót egy éve használom (2017 márciusában vásároltam). Előtte 2 db Alfám volt mindkettőt szerettem, így egyértelmű volt, hogy olasz lesz a következő is.

Németországban élünk, így fontos szempont volt, hogy alkalmas legyen többszöri oda-vissza 900 km-es utakra is. Illetve Németországban mások a távolságok, ezt is figyelembe kellett vennem. kereskedőknél nézegettem kb. 4-5000 euros ár sávban. Találtunk egy Fiat-Alfa-Lancia kereskedést és márkaszervizt a közelben, ahol volt egy Bravo 4500 euróért, elmentünk megnéztem kívülről, de a kulcsot már nem kértem el, mert nagyon leharcolt volt szegény.

Ekkor a feleségem kiáltott egy fekete Bravo mellől, hogy ezt fogjuk megvenni. Próbaút, majd telefonálás az otthoni szerelőmmel ( mit nézzek, csörög-e, zörög-e), majd a szerelő véleménye a távolból: Vedd meg, de k***a gyorsan. Megvettük, ára 5990 euró volt. 2010-es évjárat 1.4 T-jet 120 LE, Dynamic felszereltség. Az első kávédarálós és turbós autóm.

A kereskedés kb. 40 éve működik, a nagypapa a mai napig aktív. Az ügyintézés „olaszos” kb. 2 óra bármit elintézni, de korrektek nagyon.

Az autót munkába járásra használom kb. 25 km naponta, valamint ez a hazajárós autó is.

Amire költöttem: féktárcsa és fékbetét elöl-hátul, gyertyák, olaj és szűrők.
Amire fogok költeni: lengőkar szilentek, vezérlés, váltófolyadék.
Vezérlést még nem cseréltem, mert 95 ezernél volt vezérléscsere, abban a szervizben ahonnan vettük.

Most 131ezer km van benne, többször lenyomtam vele a hazautat ami kb. 900 km. Az autó teljesen alkalmas napi közlekedésre, az autópályatempóval sincs komolyabb probléma, igaz 130-nál kb. 7.5-8 liter a fogyasztás, amit kicsit sokallok, de ez ilyen. Gyári navival szerelt, a kijelző időnként csíkos, de látni lehet (olaszos elektronika). Cseréje kb. 500 euro lenne, nem ez a legfontosabb. Olajat, szűrőket 10-12 ezrenként cserélem, olajból csak a gyári Seléniát kapta eddig.
Összességében elégedett vagyok vele, az áráért aránylag jól felszerelt ( légzsák mindenfelé, isofix, navi, bluetooth).
Csomagtartója elég nagy, két nagyméretű bőrönd + egy nagyobb sporttáska meg egy kis ez-az simán belefér.

Ami tetszik:
- szép kívül-belül (szerintem)
- komoly baja nem volt (8 évesen ne is legyen)
- stabil, megbízható

Ami nem tetszik:
- az ülések kényelmetlenek hosszabb távon
- nincs kartámasz
- hatalmas holtterei vannak, az A oszlop túl sokat kitakar, parkolásnál hátra kb. semmit nem látni.
- kanyarodóköre kb. mint a pótkocsis Zilé

Hibalista

- csak kopóalkatrészeket kellett eddig cserélni

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2010
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 95000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Alfa 147 Következő autója? Fiat Tipo
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)