Dolce vita!
Szöveges ítélet
Eddig ez a harmadik FIAT-om (TIPO, STILO után), mindegyik már az elsőlátásra megfogott de ennek a típusnak a kiadását rendesen vártam. Már lassan egy éve van a piacon, de még mindig megnézik az emberek, a formája kitűnő!! A gép karosszériája a németesesen kicsit jellegtegtelen "Golfutánzatú" STILO után már az első képek megjelenése izgalomba hozott, de mikor először megláttam, a feleségem úgy rángatott ki a szalonból :).
A belső tér szerintem egy kategóriával feljebb is vihetné az autót , jó minőségű anyagok preciz kidolgozás.
Motorikusan lehet hogy elkapkodtam a beszerzést, nem vártam meg a T-jet-et. Bár nem vezettem eddig még a turbóst :(, de gondolom az egy kicsit agresszívabb lehet mint a szívó motoros. Eddig úgy vettem észre, hogy mint mindem olasz autó szereti ha pörgetik, tehát vadabb előzésnél 6->3->kövérgáz, "hagymennyenleszabályozásig". A STILO bírta igy minden gond nélkül 3 évig :) remélem ez is állni fogja a sarat.
A futómű jó, dettó mint a STILÓ, de mivel a gép súlypontja közelebb van az aszfalthoz kanyarban nem "dől be" annyira, a kormányzása kellemesen semleges (az elektronikus szervó kikapcsolása után:) ).
A fogyasztása a méretéhez és a motorjához mérten is jó, volt már nagyobb étkű járművem is.
Összességében egy jó, jólvezethető kocsi.
Hibalista
- baloldali topított fényszóró biztosíték ment ki-otthoni csere
Ide hordtam szervizbe
Békéscsaba, FIAT AUTÓBRILL KFT
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 15 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | STILO | Következő autója? | Remélem a FIAT gyárt majd hobbi terepjárót:) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
