A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1,4 ACTIVE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dolce vita!

Szöveges ítélet

Eddig ez a harmadik FIAT-om (TIPO, STILO után), mindegyik már az elsőlátásra megfogott de ennek a típusnak a kiadását rendesen vártam. Már lassan egy éve van a piacon, de még mindig megnézik az emberek, a formája kitűnő!! A gép karosszériája a németesesen kicsit jellegtegtelen "Golfutánzatú" STILO után már az első képek megjelenése izgalomba hozott, de mikor először megláttam, a feleségem úgy rángatott ki a szalonból :).
A belső tér szerintem egy kategóriával feljebb is vihetné az autót , jó minőségű anyagok preciz kidolgozás.
Motorikusan lehet hogy elkapkodtam a beszerzést, nem vártam meg a T-jet-et. Bár nem vezettem eddig még a turbóst :(, de gondolom az egy kicsit agresszívabb lehet mint a szívó motoros. Eddig úgy vettem észre, hogy mint mindem olasz autó szereti ha pörgetik, tehát vadabb előzésnél 6->3->kövérgáz, "hagymennyenleszabályozásig". A STILO bírta igy minden gond nélkül 3 évig :) remélem ez is állni fogja a sarat.
A futómű jó, dettó mint a STILÓ, de mivel a gép súlypontja közelebb van az aszfalthoz kanyarban nem "dől be" annyira, a kormányzása kellemesen semleges (az elektronikus szervó kikapcsolása után:) ).
A fogyasztása a méretéhez és a motorjához mérten is jó, volt már nagyobb étkű járművem is.
Összességében egy jó, jólvezethető kocsi.

Hibalista

- baloldali topított fényszóró biztosíték ment ki-otthoni csere

Ide hordtam szervizbe

Békéscsaba, FIAT AUTÓBRILL KFT

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 15
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? STILO Következő autója? Remélem a FIAT gyárt majd hobbi terepjárót:)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)