Diétás fekete párduc
Szöveges ítélet
Az autó szuper - még az sem tudja beárnyékolni, hogy eléggé kifogtam a márkakereskedést ahol vettem. Legalább olcsó volt. :)))
Először kicsit hangos és darabos volt a motor de folyamatosan csendesedik és jön meg az ereje. Most 2000km van benne csendes és robbanékony. A bejáratás alatt 7,5 - 8L között evett városban. Amióta 1500nál lecseréltem az olajat és kiégettem a DPF-et. (havonta egyszer ajánlott 3000-es ford szám mellett 8-10km!!!!) Azóta 6,5 L városban dugózva.
1500-tól húz - 1900-tól mozdony. 4000fölé nem érdemes húzatni.
A kocsi viselkedése és kényelme nagyon jó - pont kellemes kompromisszum a sportos és kényelmes között. Még a sportcsomaggal rendelt 225/45 - ös gumik mellett sem megterhelő vele a bp-i közlekedés. (Kollégám pl. eléggé szídja az új Civic futóművét ugyanekkora kerekek mellett - ott beráz)
A fékek pontosak és határozott a nyomáspontjuk nem maszatolnak. A kormányzás normál használathoz tökéletes - ha sportolni akarnék vele akkor egy kicsit könnyű. (de nem akarok :-) )
A helykínálat elöl és a csomagtartóban nagyvonalú - 186cm sofőr mögött viszont korlátozódik inkább gyerek méretű utasokra. Én max 2 személlyel használom.
A külső belső design gyönyörű (sportcsomag, króm csomag stb) mindenhol megnézik. Több Mercedes, Toyota stb rajongó és berögzött olasz autó fikázó is megnézte - kipróbálta: egybehangzó vélemény, hogy ez a Fiat már nem az a Fiat ami az emberek fejében él.
Nem baj - éljen is tovább - mert így nem adnak el belőle sokat és 3 év múlva is meg fogják nézni. :)) Valamint az autótolvajokat és szerelőket is el kell tartani: így hajrááá: szaladjon mindenki pl. VW csoportos PdTdi-t venni!!! :D
Életem első Fiatja - de a legjobb döntést hoztam meg.
5-10000km-ként visszatérek beszámolni a tapasztalatokól.
Bocsánat ha kicsit csapongtam, nem ez a szakmám. :))
2008.02.08.: Előző írásom óta beletettem 8000km-t. Voltam vele Ausztriában, Horvátországban és Mo.-n több helyen.
Maximálisan elégedett vagyok az autóval. A fogyasztása már eddig is jó volt (Gyula-Bp odavissza: 5,6L) de amióta kapott egy kis boxot még jobb lett. M0-án:4,2L gyenge 100 al. :)))
Ráadásul azóta ha nedves a talaj még kettesben is tapadási problémák lépnek fel - nagyobb gáz esetén.
Szóval eddig minden ok!
Hibalista
- A bal hátsó lámpabúra egy 50Ft-os nagyságú helyen időnként bepárásodott. (a dísz résznél - ahol már nincs izzó - esztétikai apróság) Csak rákérdeztem a szervízben, de már ütötték is a megrendelést - szó nélkül cserélik. Amúgy tökéletes!
-
- 2008.02.08.: Nagy hidegben amíg nem melegszik fel az utastér - enyhe műanyag zörgés hallatszik a jobb A oszlop tövéből.
Ide hordtam szervizbe
Autó Méry - Nyíregyháza - mindenki kerülje el őket hacsak nem beetetős - hozzá nem értő szöveget akar hallani!
A ker. vezető szerint a 2 dieselmotor (120Le és 150Le) között csak a computerben van különbség - felvilágosítottam, hogy az egyik motor 8v a másik pedig 16v. MUhaha. :)
Jahh és az átvételnél derült ki, hogy a 120Le-s csak 5 sebességes. A megrendelésnél direkt rákérdeztem és megnyugtatott, hogy minden Bravo 6 sebességes!!!!
Én sajnos náluk vettem. :( Későn derültek ki a dolgok. :(
Se bocsánatkérés se "jóvátételi" kísérlet nem volt tőlük.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Csiki-Bege Autópláza Bp. 1500km-es olajcserére ugrottam be - bár a Fiat nem írja elő. Én ilyen konzervatív vagyok. :) Kedvesek, rugalmasak és meglepően keveset kellett fizetnem Bravóóó! :DDD
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Passat TDI (nem pd) | Következő autója? | Az még messze van |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
