Csodaszép villám
Szöveges ítélet
Két hónapja vettük a drágát; éppenhogy csak megérkeztek az első bemutatóautók a szalonba, mikor arra jártunk, és ahogy megláttuk, rögtön beleszerettünk! :) Kívül-belül gyönyörű; ilyet csak az olaszok tudnak! Ezek után az a tény, hogy az Alfa szuper dízelét építették bele, rögtön el is döntötte a kérdést - kell nekünk egy ilyen!
A két hónapos használat után eddig csak jó tapasztalatok vannak vele; kényelmes, de mégis sportos (ezt 4 év Alfa Romeo-használat után mondom, úgyhogy kifejezetten dicséretnek számít!). A külseje véleményem szerint hibátlan, a csodaszép bordó (hivatalosan "bíborlila", MUHAHA) színhez remekül passzolnak a hasonló színű kárpit-betétek, a piros cérnával kivarrt bőrkormány-, váltógomb- és kézifékkar; a 17"-os felni, az elegáns pici szoknya és hátsó szárny, valamint az utólagos sötétítés tökéletes összhangot teremtett.
Menettulajdonságairól: a motor kifejezetten erős, dinamikus, elegáns, mégis igen tempós közlekedést tesz lehetővé, 160-ról is remekül gyorsul egészen 200 Km/h fölé (ezt persze Németországban teszteltük). A váltó jól kapcsolható, a kormány kellően közvetlen, a futómű stabil, valamint egyszerre sportos és mégis kényelmes autózást tesz lehetővé. Egyedül a fékel nem vagyok kibékülve, nekem kicsit nyúlós, nem "harap" eléggé - persze, én az Alfám fékjéhez vagyok szokva...
Összességében tehát igazi, vérbeli olasz autó (a szó minden pozitív értelmében), nem kevés Alfa-fílinggel - próbáljátok ki, és garantálom, ti sem szabadultok tőle! :)
Hibalista
- Egyelőre még semmi, remélem így is marad! :)
Ide hordtam szervizbe
Pécsi Gyorsszervíz Kft. 7634 Pécs Koksz U. 127.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 6500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 156 1.6 TS | Következő autója? | Alfa Romeo/Bravo 2010 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
