A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo Dinamic 90LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bravo forever.

Szöveges ítélet

Az általam vásárolt autó egy próbaautó volt. Én egy 103 lóerős Bravóból ültem át ebbe a 90 lóerős változatba. Az első benyomásom az volt,hogy sokkal lomhább mint az elődje. Persze ez köpcentire is kissebb. Az autó súlya viszont kb 150 kilóvak több.
Csak belerakták a vasat, ugyanis kissebb motorral és szinte azonos méretekkel rendelkezik mint elődje. :-)
A vezethetőségről csak jót tudok írni. kuplung,váltó tökéletes. Vastag jó fogású kormány. A könyöklők nagyon kényelmesek.
Az A oszlop kicsit vastagra sikerült, de meg lehet szokni. Barátnőm szerint Fábiától jobb. :-)
Anyagminőségek,és az összerakás kiválló. Semmi nyüszögés még szar úton se! Feltünt még a hangszigetelés. A külső zajokat nagyon jól kint tudja tartani a kocsi.
Gyorsulásról annyit,hogy van nála gyorsabb kocsi is,de ha megkapja a kellő fordulatszámot akkor nem kell a lámpánál szégyenkezni vele. Ilyenkor a hangja is csodálatos ami háromezres fordulat felett jön elő. Kissé öblös,de semmiképpen sem zavaró,és nem hangos.
A motor viszont elég nyomatékos,és pillanatnyi fogyasztásmérő nagyon hasznos. Ha van hozzá érzékünk akkor klímával 6 literes fogyasztást is el lehet vele érni.
Én az ötödik fokozatot sokszor kihagyom,ha nem autópályán megyek.
A kanyarstabilitás is jó. Az autó elég kemény de szerencsére a kerekek nem ütnek fel. Jól sikerült behangolni.
A központizáron kívül még hibával nem találkoztam. valószínűleg a távirányító lehetett a ludas mert egyszer csak megszünt a probléma. Hülyén hangzik,de szerintem bekophatott a gombja. :-)
A csomagtérajtó lecsukása pedig egyszerű. A belső fogantyúnál fogva meg kell rántani és magától lecsukódik. Egy könnyed mozdulat, csak hozzá kell szokni. De ha valaki fogdosni akarja az esetleg saras autóját akkor egészségére. :-) Én csak a kilincseket szoktam megfogni,még akkor is ha tiszta a kocsi. Ugyanis a kéz zsírtartalma rögtön ráragad a fényezésre,és a por rögtön ráragad.
Mindent összevetve csak ajánlani tudom mindenkinek. Ennek is mint minden olasz autónak lelke van és szeretni kell.
Nem elhanyagolható az sem,hogy két éve van az utakon ez a tipus,de még mindig megnézik.

Hibalista

- Központi zár,vagy nyit vagy nem. :-)

Ide hordtam szervizbe

Fiat kb autoteam Kiskunhalas.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 6000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? BRAVO 1.6 16v Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)