A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1.6 M-Jet 

Az ítélet értékelése
5,0(3 db)

Bravo... ha jót akarsz magadnak

Szöveges ítélet

Előszóként leszögezem, hogy az AUTÓ az az Alfával kezdődik (és ott is zárul). :) "Véralfásból" váltottam...
Ennek ellenére ez már nem az első Fiatom. Ezt engedte meg a családi kassza (sajnos még nem volt elég lé a 159-es megvásárlásához, de a 146 már kiöregedett alólunk), így egy piros Bravo került a házhoz.
Munkám során a "szkoda fóbiától" az űberjapó 10+ milliós terepjáróig vezethetek elég sok típust, de magamnak mindig olasz autókat vásároltam.

Hogy miért?

Mert ezekben érzem jól magam. Ezeket az autókat (még) emberek készítették emberek számára. Olasz emberek, az olaszokra jellemző jó és rossz tulajdonságaikkal. (A marketingesek "érzelmi töltettel rendelkező járműveknek" titulálják az Alfákat, Fiatokat, Lanciákat... :) )

De térjünk a lényegre:
Az én Bravo-m Dinamic felszereltségű, na meg benne van még az elektromos ablakemelő hátul, illetve digitklíma, Mp3-as a rádió, stb.
Motorikusan ugyan a gyengébbik dízel (105 LE), de ez a városi, illetve a normál autópályás használat során hátrányt nem igazán jelent.
Fogyasztásban kiváló ez a motor is, a minusztizenekben, városban használva is max. 7 litert evett.
A futómű nekem (mivel az Alfa az etalon) picit lágy, de a család ezt kifejezetten preferálja. Mivel a téli gumim ballonosabb, viszonylag jól tűri a tavaszi kátyús magyar útviszonyokat. (Mit útviszonyok? Ezek nem utak, hanem terepakadályok!!!) :(
Három-négy embernek is kényelmes utazóautó, még akár több száz kilométeres távon is, csak a csomagtartója lehetne nagyobb. Normál pótkerékkel nem lehet valami sok csomagot szállítani.
A külcsín az magáért beszél (nem véletlen, hiszen olasz!), de belül is egész minőségi mind az összeszerelés, mind az anyagválaszték. (A céges luxusterepjárónkban gagyibb műanyagok vannak...) Nekem csak a tempomat hiányzik, de gyári extraként 32 000 forintért nem drága dolog, szóval ha szalonból vásárol valaki, ezt ne spórolja ki!
A fenntartása nem vészes, a kopó alkatrészek baráti árakon elérhetők, a Selenia olajok a konkurenciákhoz képest olcsók és jók. Jótanács: olajból a gyárit (Selenia), a szűrők és a kopó alkatrészek lehetnek jó minőségű utángyártottak is!

Vannak drágább, erősebb, jobb felszereltségű és nagyobb presztízsű autók, de aki egy jó árarányú, jó vezethetőségű és kis fenntartási költségű autót szeretne, az nyugodtan keresgéljen a Bravok között! Biztosan fog találni kedvére valót.

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Régi FIAT-os jóbarát.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás l
Előző autója? 146 Következő autója? 159 SW
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)