A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1,4 66 kw 

Az ítélet értékelése
1,0(3 db)

Bérautó

Szöveges ítélet

Bérautónak kaptam, 4 napra. Kb. 11000 km volt benne.Motor 1,4 / 66 kw,váltó 6 sebességes.
A motor rettenetes. Hangja mint egy dízel, enyhe lejtőn 5 és 6 fokozatban alig bír felmenni, még autópályán is vissza kell kapcsolni. Bármilyen kisautó simán lehagy, ha megfelelő veztő ül benne. Ezt nem vártam egy FIATtól. bár egy nagyobb motorral (1,8-2 literes..) valószínű már elmenne. Kisebb alig.
Váltó ebben a kategóriában jó, kétszer váltottam csak kisebb fokoztba, de meg lehet szokni. Kérdés, hogy mire van a 6. sebesség???????
Karosszéria elég merev, rugózás kemény, nem kellemes. Úttartása gyenge!!! Hosszabb úton fárasztó, nőknek nem ajánlom!!Folyamatos figyelmet igényel, esős időben egyenesen veszélyesnek minősíteném. Milyen lehet télen, fagyos úton??? Nem kívánom senkinek.
ABS jó, bár a nagy kasznit nehezen fogja meg, ha baj van.
A rádió folyamatosan be van kapcsolva??? Nem tudtam kitapasztalni, mivel bérautó volt, de nevetséges az állandó fölösleges fogyasztás.
Klíma jó, ablakokat jól párátlanította.
Vezetői ülés közepes, nem rossz,de el tudok képzelni jobbat is. Hosszú úton fájdamas, pedig teljeen sportos ember vagyok.
Kormány rendkívül dizájnos, követi a mai divatot, sajnos megfogni jól nem lehet, legfeljebb ott, ahol nem dizálnos :-)))
Motortérbe bele sem néztem, de csomagtartót ki kellett nyitnom. Hát... mivel esett az eső, teljesen kosz lesz az ember...megfoghatatlan, ablaktörlőnél nem mertem megemelni, nehogy letörjön...
Oldalajtókba a zsebek mérete nevetséges.
Mivel könyöktámlával is el volt látva, arra lettem figyelmes, hogy a könyöktámla előtt szorosan van az üdítő vagy kávétartó. Kipróbáltam, majdnem kiömlött vezetés közben. Hogyan lehet így tervezni???
Belső anyagok minősége szintén követi a divatot, tiszta dízájnos olcsó műanyag. A 60-as évek renaultjaiban jobb volt az akkori. Nevetséges, hogy ezt a mai fiataloknak (és nem csak nekik ) el lehet adni!

Összesíteve: ez az autó követi a divatot, elsősorban a Golf osztályt. Bár a Golf sem jó autó...talán nem kellene követni...így nem!!!

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

bérelt volt

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2008
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1200
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 80 Következő autója? Audi
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)