Autonak látszó tárgy olaszból.
Szöveges ítélet
Az autó szépen gyorsul a turbonak köszönhetöen és szép bellül kivül és ennyi is a jo tulajdonsága. A rugozása egy 120 le autónak negyon nem ilyen kellene hogy legyen. Nagyobb sebességnél ( max 90km/h de tényleg ) nagyobb fékezésnél nagyon kétségbeejtöen viselkedik az autó. Beleng a nagy fékezéstöl és tapasztalat kell hogy összeszedd az autot. Kanyarban szintén ugyanez a helyzet, instabil és döl a kanyarban, könyen megcsuszik a háta. A sebbváltó sem mondhato pontosnak. akadozik és szokszor visszaüt.
Kéthetesen az autobol nem tudtunk kiszállni jobbrol mert nem nyilottak az ajtók.
Szép nagy kesztyü tartó van, de állandoan égve marad a lámpa és lehuzza sz aksit. a szerviz nem tudta összehozni hogy müködjön normálisan szoval maradt a kikötés.
Jobb oldali oldal index kiesett mosás közben :D de ezen már csak röhögtünk.
32000 km-nél vezérmüszij vagy lánc szakadás ( nem tudom melyik volt benne ), szelepek megütve, majd szétszerelés után kiderült h a turbo is cserés... hát no komment.
Bicskakulcs jo párszor játszotta hogy nem müködik.( pedig jo volt az elem)
Azonnal eladtam ezt az autonak látszó tárgyat.
Hibalista
- Turbo, vezérlés, hengerfejtömítes, kesztyütartólámpa ( kétszer is és nem tudták megcsinálni !! ), jobb index, jobb oldani ajtó belsönyitószerkezet....
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Punto | Következő autója? | accord vagy CRV |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (3.4/10) |
