A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1.4 Tjet 120LE 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Amore Bravo

Szöveges ítélet

A motor zseniális, nem kell széthajtani ahhoz, hogy élvezhető teljesítményt csikarjunk ki belőle. Már 1800-as fordulaton veszettül megindul. Imádom a szerényen morgó hangját. 190-ig simán gyorsulhatunk vele a 200-as végét már nehéz elérni. Az autó nagyon tud menni de azt nagyon csúnya fogyasztással tudja honorálni, aki nem bír magával és élvezni akarja a turbó adta lehetőségeket az ne lepődjön meg a bő 10 liter feletti fogyasztáson. Nekem már régóta megvan az autó és sikerült kicsit lehiggadnom így a fogyasztásom átlag 8,5 liter de ha nagyon-nagyon tudatosan vezetek és ez nem jelenti, hogy csigatempóban hajtom 6,5-re le lehet tornázni(vegyes használat). Az autó formavilága és belső tere szemet-gyönyörködtető, öt év után még mindig nem tudok betelni vele. A belső tér kidolgozása is igényes. Az ülések egy kicsit furák, nem mondanám kényelmesnek, az autó hasmagassága valahogy nem túl jó nem várt helyeken is leseggel. Az autó eleje túl alacsony minden járdaszigetes parkolásnál fennakad, kicsit magasabb bukkanónál, fekvőrendőrnél odaveri az orrát, odafigyelést igényel. A futóműtől nem vagyok elájulva, inkább kellemes de lehetne feszesebb is, kissé illeg, billeg könnyen zavarba hozható - szintén megszokást igényel. Szokatlan egy ilyen autótól de viszonylag könnyen kitör a hátulja, aki nem ismeri a tulajdonságait és vagánykodik azt hamar leveri a víz. Szervíz 30eKm-enként, de érdemes az olajcserét 15eKm-enként elvégezni. 2,9 azaz 3 liter olaj kell az autóba az olajszűrő cseréje azonban nem túl egyszerű. Ha gyertya cserére érett az meglepetést okozhat mert 6eFt 1db gyertya de egy kis utánjárással megleljük a gyár által ajánlott gyertyát 3,5eFt körül.

Az olasz autónak lelke van foglalkozni kell vele, szeretni kell és meghálálja.
Imádom az autót!!!!

Hibalista

- Az első lökhárítón féltenyérnyi részen feljött a lakkréteg, nem volt még két éves. Szerencsére garanciálisan orvosolva volt. Volt némi hűtővízszivárgás, bilincs cserével megoldva. A bőrkormány felhólyagosodott.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 78000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Bravo I Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)