A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1.4 T-Jet Sport, 150Le 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Állapotot kell venni, nem kilométert!

Szöveges ítélet

Állapotot kell venni, nem kilométert, és mennyire igaz! Kicsit kalandosan indult a vásárlás, megnézni sem akartam mikor meghallottam hány ezer kilométer van az autóban, aztán megvettem…

2015. februárjában egy Megane 2.0T-ért indultam, viszont azt megnézni sem volt érdemes, nemhogy megvásárolni. Az idő szorított, lévén, hogy 1 napom volt nézni valamit és 300km-t utaztam a Renaultért. Két Megane-t még kutyafuttában megnéztünk, de valahogy egyik sem volt az igazi. Lassan indulnunk kellett volna vissza, de adtam a Bravonak egy esélyt, felhívtam az eladót, aki egy fél óra múlva meg is mutatta az autót. Akkor 329.460km-t mutatott a számláló és fényévekkel szebb állapotban volt a belseje, mint az előző 137.000km-es Alfa GT-mnek.
A két szakember, akiket vittem magammal, csodálkozva nézték mennyire egyben van az autó. Sérülésmentes, vezetett szervizkönyves, gyakorlatilag autópályán kívül mást nem is látott (5évesen ennyi km-el ez szerintem hihető is). Kicsit félve (megint egy olasz) de megírtuk a papírokat, és hazahoztam. Jelenleg 345.000km van benne és egy-két –a futásteljesítményből adódó- apróságot leszámítva költségmentes az autó. Sikerült egy sport változatot kifognom, ami toldatokat, sport üléseket és egy sport gombot foglal magában, amit ha bekapcsolunk, 206-ról 230nm-re növeli a nyomatékot, jobb a gázreakció és érzékenyebb a kormány, sokkal gyorsabban reagál a kézmozdulatokra.

A féltengelykopás, mint sok Lancianál, ennél is típushiba, nem vagyok autószerelő, de aki javította olyasmit ecsetelt, hogy kicsi a keresztmetszet ekkora nyomatékhoz így pár tízezer kilométer alatt, ha dinamikusabban használjuk az autót, kikopnak. Az alkatrész árak kedvezőek, egy olajcsere, Seleniával és gyári minőségű szűrőkkel 12.000Ft. A motor és turbó gyári és bontásmentes, két csereperiódus alatt kb. 2dl az olajfogyás ami szerintem még a gyár által megengedett értékektől is kevesebb.

Egy szó mint száz, a T-jet egy remek konstrukció és a Bravo egy remek autó, én vagyok az aki a gatyáját is ráköltötte az Alfájára, így joggal tartottam egy újabb olasztól, de pozitívan csalódtam és ma sem döntenék másképp.

Hibalista

- Féltengely csillagok + féltengely csészék felújítása: 60.000.- - Szélvédőcsere: 27.000.- - Kikopott olajleeresztő behegesztése, újramenetelése: 12.000.- - Kopó alkatrészek, vezérlés, olaj, szűrők, fékbetét...

Ide hordtam szervizbe

Megbízható szerelő ismerősök.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2009
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 329460
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? GT Következő autója? Mondjuk egy 2016-os Bravo :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)