A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1,4Tjet 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

Alfa bőrbe bújt Fiat

Szöveges ítélet

Az utóbbi autóim közül 8 Alfa volt így az olasz autók szeretete nálam már tradíció.Soha egyikkel sem volt gondom.Új Alfát akartam venni,de ez a bestia közbeszólt.Az új Bravót először a neten láttam már akkor tetszett erősen. November végén kezdődött a kapcsolatunk.Előtte már próbáltam ezt a motort Puntóban és nagyon megtetszett.Végül megláttam egy szalonban kiállított Maranello red színűt,sport felszereltséggel és akkor eldőlt.Ilyen kell nekem.Úgy is lett.Azóta 14500 km nél tartunk,hiba semmi.6500km nél olajcsere volt,valamint a két első ajtón kellett állítani ,mert szélzajosak voltak.Azonkívűl semmi bibi.
A TCn olvastam a GP 1,4 tjet tesztet mely szerint egy kissé több a power a mociban a gyárilag jelzettnél.Én is kíváncsi voltam a sajátomra,így a dyno teszt szerint 141 Ló és 218Nm értékek adódtak.Hihető a dolog amilyen nagyot tud tolni a motor.Pl.a 146os 1.8ts 144 lovas Alfám megközelítőleg nem ment ilyen jól.
Eddig a legtöbb ismerősöm Alfának nézte,nem csoda tényleg olyan,sőt a mostani alsó közepes Alfákat mindenben veri.Mindig mindenhol tetszést arat a gyönyörű külső-belső megjelenésével,vezetni élvezet,kényelmes nagyon,hosszú utakon sem fáradok el benne.Szóval szeretjük.Fogyasztása a gyári értékeket megközelíti,szinte csak országúton használom,moderatoban.Néha pedagógiai célzattal használom a powert a sok kemény gyorsulóbajnok döbbenetére.
Ajánlom mindenkinek a Tjet motoros változatot.
No,elértük a 30.000km t,megvolt az első kötelező szerviz.Vicces volt.Gyak.semmit nem néztek meg amiért fizetni kell,csak oilcsere meg laptopozgatás volt.De nem gond,hiba nulla még mindig.
Igaz,a következő nap egy vízcsőbilincs lelazult,cseppent a víz,cserélni kellett.
Tehát a fent leírtakat kiegészíteném azzal,hogy az autó nemcsak szép kívül,belül,a motorja erős és megbízható,hanem megfelelő használattal takarékos is.Most dec.közepén is országúti,a Kresz szerintinél gyorsabban járva is max. 6,5 de inkább 6-6,3L a fogyi 205/55/16 téli gumikkal.Mivel nekem a gyári "népfelni" helyett 16os kerék van a gépen,tavasszal kapni fog egy garnitúra szép alufelnit,így az "optikai tuning" részemről teljes lesz.
Verdikt: Idáig nagyon nem bántam meg,hogy ezt a gépet vettem.Igazából, az ülés kivételével mindenben jobb mint az előző "prémiumkategóriás" .Azt az ülést viszont más autóé sem nagyon tudná űberelni.
Következő autó: Bravo 1.8 T

Hibalista

- Egy vízcsőbilincs.Érdekes a kötelező szervíz utáni napon.

Ide hordtam szervizbe

Fiat Riegler Győr

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Alfa 147 Distinctive Következő autója? Bravo 1,8 T
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)