A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1.4 T-jet Active 120LE 

Az ítélet értékelése
5,0(5 db)

A vörös elefánt

Szöveges ítélet

Nem volt feltett szándékom az autóvásárlás, de egy autós magazint lapozgatva úgy megtetszett, hogy meg kellett venni. Nem bántam meg! 6 hét alatt megjött a gyárból, alapfelszerelség (ami nekem elég) +ködlámpa, riaszto: 3,6 M ft! Ennyi pénzért ilyen szépet, ilyen erőset ebben a kategoriában nem láttam még! Kívülről gyönyörű, belülről is nagyon szép, minden a helyén, kívül egyedül a motorvédő alsó műanyag burkolattal nem vagyok kibékülve, könnyű odaverni. Belül minden jó, a kormány fantasztikus, a váltó nagyon pontos, ülések jók, bár néha kéne egy kicsit több oldaltartás. Mögöttem (190 cm) már szűkösebb a hely, hozzám hasonló férfiember csak terpeszben tud ülni kényelmesen. Kár, hogy az ablaktörlőnek nincsen tanítható funkciója. A műszerek jók, ellentétben az újságírókkal, sztem minden könnyen leolvasható.

A motor nagyon tetszik, 1.3-mas feliciából átülve maga a kánaán, kicsit nehéz volt megszokni a vezetést a 6 gangos váltóval és a 206 nm-el Ezt nem kell a végéig pörgetni, sőt, 5000 fölé nem is érdemes. Viszont már 2000től úgy megindul hegyen- völgyön, akárhol, hogy azt öröm nézni. 6-ikba, 180nál 4200 körül forgott...

A csomagtartó elég nagy, bár ez engem különösebben nem érdekel, nincs család még. A kanyarkövetős ködlámpa állati jó találmány, sokszor lehet hasznát venni kivilágítatlan mellékutcák közt kavarogva. A futómű is tetszik, nekem stabilnak tűnik, lehetne mondjuk egy kicsit keményebb, de nem az oldaldőlés, hanem a kátyuk miatt...

összességébe én 2 hét alatt beletettem 2000km-et, nem mintha ennyit autóznék, csak nem lehetett kiszedni belőle:) Már most imádom, egy műalkotás az egész. Be kell vállalni, hogy olaszok rakták össze, és lehet, hogy nem ő lesz a megbízhatóság mintaképe, de kit érdekel, ha ezért cserébe olyan élményt ad, amit egy hasonló kategoiás németbe vagy japánba nem kapsz meg? Imádom.

2008.09.22: Semmi extra, egyre jobban megy, egyre simábban jár minden, egyre jobban imádom :)

2010.07.05, 59000 km:

Elég sokat változott az autó... Na nem kell megijedni, én nem a teszkós-krómos tuner irányba viszem el :D
Most van rajta egy 17"-os, 7,5" széles felni 225/45 gumikkal, illetve van egy 4 cm-es FK ültető szett benne. Kipróbáltam ezek mellé, hogy gázzal töltetem a gumit, nagyon bejött, nagyon nagyot megyek vele kanyarban, és ha megcsúszik is könnyen kontrollálható a gázozás óta!
Kellett bele egy xenon szett, mer a halogén+projektoros lámpa kombináció nem ér semmit, legmagasabb állásba is csak magam elé láttam, és most se vakítok, csak látok!
Került az autóra egy Proex 60as rendszer a katalizátortól hátra felé, középdob nélkül (csendes és erős, ahogy kell), van rajta egy direktszűrő, amit szépen rendszeresen mosogatok, és vigyorgok a hörgő szívóhangra, kicsit átalakítottuk a gyári lefújo szelepet, aranyosan tüsszög, ez mondjuk inkább csak poén, mint értelmes dolog... :) A gázpedálhoz bekerült egy sprint booster, ami a turbós autókban nagyon durva változásokat képes hozni, szerintem ez a legjobb most kapható plug&play tuning!
Saját gyorsulásmérővel 8,83 volt a 0-100 még a sprint booster nélkül, most nem tudom mennyi lehet, de érezhetően jobb! Teljesítményét sem tudom még pontosan, csak sejtem... sok, papíron erősebb autó kap ki nagyon csúnyán... :D

Ja, a lényeg majdnem lemaradt: "szerette? -IGEEEEEN!!!!" :D

Hibalista

- Néha hülye a távirányító (típushiba, a Fiat Magyarországnak kéne nekimenni, csak lusta vagyok), ezen kívül semmi! A kilincsek, váltó, ilyenek, amik esetleg nem ugy jártak ahogy elképzeltem 7-8000kmnél bejáródtak. - - 2010 eleje: elvittem a régi jól bevált maszek szerelőmhöz olajat cserélni, de most annyira nem vállt be, mert beleszakadt a menet a leengedő csavarnál, úgyhogy lehet szépen menetet vágni majd... - - 2010 július: most ezek a hibák vannak: az egyik kapcsoló világításának a fele kontakthibás, a jobb első helyzetjelző néha kontakthibás, a kézifékbowden megnyúlhatott a téli állatkodásoktól, meg kéne néznem az AC-t mert zajos lett mostanában

Ide hordtam szervizbe

AC Szabó KFT, Érd Még nem voltam szervizen, de egyszer levált egy kis gumi hangszigetelő a motortérben, inges úr soron kívül kijött, visszarakta, ha már ott volt, megnézte rendesen, és talált még valami hasonlo szintű problémát, azt is megoldotta. Nagyon készségesek, foglalkoznak az ügyféllel, árakról még nem tudok beszélni! 2008.07.15: első olajcsere szervíz. Minden rendben ment, közvetlenek voltak, bár az autót csak messziről nézhettem (nem tudom hogy máshol ez hogy megy), mert hogy a szervizcsarnokba nem szabad tartozkodni. Kicsit tán drága, 10 rongyot hagytam ott, és én vittem az olajat...

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Magán: Jó, mert olcsó, közel van, csak ha a segéd gyerek csinálja, annak nem mindig van jó vége

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 59000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Felicia Következő autója? ha lesz ilyen: Bravo Abarth 1.8 T-jet :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)