A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1,4dynamic 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A munkára használt olasz szépség

Szöveges ítélet

M127-es,brava,majd 2 stilo után következett ez a csodás ismét igazán olasz forma.Már az interneten megjelenő képek alapján megtetszett,majd élőben a sportos bordó látványa alapján eldőlt,hogy a következő ilyen lesz.A felsorolt elődők alapján tanulóautóként való használatra vettük. Kicsit féltünk tőle a meredeken emelkedő övvonal miatt,hogy nehéz lesz a kilátás belőle de az elmult 6 hónap cáfolta ezt a félelmet.A tanulók véleménye is azt támasztja alá,hogy könnyen kezelhető,kényelmes,az ülések jól állíthatóak,csendes és tágas az utastér.A felszereltsége kapcsolok műszerek elhejezése,bárki számára aki a kormány mögött ül könnyen kezelhető.Különösen tetszik a kanyarkövető ködlámpa. A kesztyűtartó lehetne tágasabb,a stilohoz viszonyítva. A digitklima akárcsak az elődjeiben tökéletesen megoldja az utastér fűtését szellőztetését.Az elődjeihez képest a nagyméretűkülső tükrök miatt a vártnál sokkal jobban lehet látni az autóból.A katalógus szerint elefántcsont szinü/napfényben barnásnak látszik/ idáig mindenki dicsérte a színét/ráadásul a kosz sem látszik úgy rajta mint a kék ill. bordó stilon látszott.Olyan mint ha egy alfa állna a garázsban.A közel 1.5év alatt a majdmindennapos nem épp kiméletes üzemmodot nagyn jól viseli.A fogyasztása is a kezdetiidőkhöz képest kb 1/2literrel kevesebb/6,6-6,8liter. A kötelező szervizelésen kivül mást nem kért,igaz én 10000km-enként cseréltetem a motorolajat,nem várom meg a gyár által megadott időtartamot.Remélem ,hogy még hosszu ideig ilyen jól müködő és megbizható gép marad ez csodás olasz.Majd ugy 100ezer körül ismét irok a tapasztalatokról. Ja és még most is sokan megcsodálják és dicsérik,hogy milyen tágas,formás és szép autó.

Hibalista

- a rádióban csak a helyíadók szoltak tisztán atöbbí eléggé sistergett,hullámzott.a hibát az antenna vezeték csatlakozoja okozta.Gyári visszahivás/stabilizátor csere/bár semmibaja nem volt .

Ide hordtam szervizbe

V&H autocenter kft Kaposvár

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 59870
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? stilo Következő autója? bravo
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)